Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Weryfikujemy potrzeby Twoich grup docelowych oraz analizujemy działania konkurencji. To bardzo ważne procesy w działaniach marketingowych. Porządna analiza grupy docelowej pomoże w stworzeniu strategii promocji Twojej organizacji.

Analiza grup docelowych – tak działamy w Commplace:

  • Weryfikujemy do kogo mówisz i sprawdzamy czy Twoje komunikaty są skuteczne,
  • Docieramy do badań i analizujemy zachowania Twoich potencjalnych klientów,
  • Wcielamy się w rolę tajemniczego klienta,
  • Analizujemy metody i strategie działań firm konkurencyjnych,
  • Tworzymy listę narzędzi, które pomogą skutecznie dotrzeć do odbiorców.

Pamiętaj. Wszyscy jesteśmy różni. Wszyscy jesteśmy klientami.

Grupa docelowa – segmentacja

Firmy, które odpowiednio segmentują swój rynek, otrzymują większy kawałek tortu sprzedażowego. Według badania przeprowadzonego przez Bain&Company, 81% kadry kierowniczej stwierdziło, że segmentacja rynku ma kluczowe znaczenie dla wzrostu zysków. Bain odkrył również, że organizacje ze świetnymi strategiami segmentacji cieszyły się 10% wyższym zyskiem przez okres 5 lat (w porównaniu do firm, dla których analiza rynku była mniej istotna).
Inne korzyści to tworzenie lepszych produktów, zwiększenie zaangażowania dotychczasowych klientów i przede wszystkim zainteresowania ofertą potencjalnych klientów. To jak, masz ochotę na kolejny kawałek tortu?

Nie czas na zgadywanki

Aby właściwie zaplanować podróż musisz wiedzieć, czy będziesz płynął po słonecznych Bahamach, czy wybierasz się na wyprawę na mroźną Antarktydę. Czy potrzebujesz ekskluzywnego jachtu, czy raczej solidnego lodołamacza? Jakie zapasy powinieneś mieć i przede wszystkim – kim będą pasażerowie (grupa docelowa)? Zwracającymi uwagę na każdy detal podróżnikami, czy oceniający całokształt trasy? Krótko mówiąc, środowisko i kontekst, w którym działasz, są ważne, podobnie jak indywidualne pragnienia pasażerów (Twojej grupy docelowej). Nie masz patentu żeglarza lub uprawnień przewodnika? To żaden problem – my mamy.

Jeśli chcesz dokonać analizy grup docelowych, zadzwoń lub napisz do nas. Nie musisz wiedzieć jak skutecznie komunikować do grup docelowych. Od tego są nasi konsultanci. Wspólnie przyjrzymy się Twoim grupom docelowym i zaplanujemy skuteczne działania marketingowe.

Analiza konkurencji – witamy w rzeczywistości

Świadomość istnienia realnej konkurencji to element biznesowej codzienności, ale zadaj sobie pytanie, w jakim stopniu jesteś przygotowany na uzyskanie przewagi nad nią? Wiedza o tym, co oferuje to za mało.
Dzięki nowoczesnej technologii jesteśmy w stanie bez problemu dowiedzieć się więcej o Twojej konkurencji niż kiedykolwiek wcześniej. Niezwykle ważne jest regularne przeprowadzanie dogłębnej analizy konkurencji, aby być o krok przed nią (a może nawet o dwa?).

Jak konkurencja dociera do Twojej grupy docelowej?

Co sprawdzimy, by wesprzeć Twój biznes:
– zidentyfikujemy pięciu najistotniejszych konkurentów,

– przeanalizujemy content tworzony przez konkurencję,

– zrealizujemy audyt SEO,

– przejrzymy sposób komunikacji w mediach społecznościowych,

– zidentyfikujemy obszary w Twojej firmie, które wymagają pilnej poprawy.

Analiza grupy docelowej.

To paliwo do dalszych działań marketingowych. Bez niego daleko nie zajedziesz.

Nie wiesz od czego zacząć? Odezwij się do nas. Przy analizie grupy docelowej poznasz nasze flagowe usługi.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt