Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Agencja employer branding Poznań

Agencja employer branding Poznań ma za zadanie ocieplenie wizerunku firmy w oczach odbiorców. Spójna i atrakcyjna tożsamość to połowa sukcesu każdej firmy. W celu osiągnięcia założeń niezbędne jest, aby agencja employer branding - Poznań czy każda inna - zadbała o rzetelne analizy, a także realizowała działania z zakresu wizerunkowego.

Jak to robimy w Commplace? Przeprowadzamy analizy dotyczące celów organizacji, jej wartości, a także tego, jak chce wyglądać w przyszłości. Odpowiadamy za poznanie perspektywy wewnętrznej i zewnętrznej. W praktyce oznacza to, iż nasze działania są skierowane zarówno do pracowników firmy, współpracowników przedsiębiorstwa, a także potencjalnych pracowników.

Wybrane usługi:

HR + PR

= Employer Branding

Reputacja firmy

stań się lepszym pracodawcą

Konkurencyjność

przyciągaj same talenty

Marka pracodawcy

zbuduj ją z nami!
Agencja employer branding Poznań

Znajdź partnera na miarę Twoich potrzeb!

Agencja Employer Branding Poznań ma za zadanie budowanie wizerunku marki w oczach kandydatów jako pracodawcy z wyboru. Na obecnie zatłoczonym rynku niezbędne jest zatrudnienie wyspecjalizowanego podmiotu, który zajmie się budowaniem tego wizerunku. Postaw na doświadczenie ekspertów!

Employer branding Poznań

Employer branding można podzielić na wewnętrzny i zewnętrzny. Działania wewnętrzne skierowane są do pracowników firmy. Skupiają się one głównie na tworzeniu środowiska przyjaznego dla pracownika. Natomiast employer branding zewnętrzny skierowany jest głównie do potencjalnych pracowników. Celem tych działań jest stworzenie odpowiedniego wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.

Nie trać pracowników

Ambasadorami Twojej firmy są już zatrudnieni pracownicy. Ich opinie to najbardziej wiarygodne źródło informacji. Zarówno dla kandydatów do pracy w Twojej firmie, klientów czy kontrahentów. Wolisz szukać nowych pracowników czy inwestować w tych, których już masz? Pomożemy Ci stać się pracodawcą, od którego pracownicy nie chcą odchodzić!

Zbuduj silną markę

Nie masz wiedzy na temat tego, co odbiorcy widzą, czytają lub słyszą na temat pracy w Twojej firmie? Jeśli masz niepokojące przeczucia co do tego, jak postrzegana jest Twoja firma na zewnątrz, nadszedł czas na audyt marki pracodawcy. Zapytaj nas, w jaki sposób możemy przeprowadzić go w Twojej firmie i zadbać o PR wewnętrzny. Marka pracodawcy to jedna z naszych specjalizacji.

Zbuduj silną markę

Agencja employer branding Poznań

Agencja Employer Branding Poznań ma za zadanie budowanie wizerunki marki. Ponadto pozycjonuje komunikacyjnie brand, tworząc niebanalne kreacje, dzięki którym marka wyróżnia się na rynku. To sprawia, że potencjalni pracownicy sami chcą dla niej pracować!

Dlatego począwszy od rekrutacji, poprzez wdrożenie pracownika należy dbać o to, by pracownik postrzegał firmę jako atrakcyjnego pracodawcę. Wiemy, jak to osiągnąć!

Firmę tworzą ludzie

To Twoi pracownicy pozyskują nowych klientów, zwiększają poziom sprzedaży, dbają o terminowe wykonywanie umów. To ich zaangażowanie przekłada się na mierzalne efekty. Badania wykazały jednak, że jedynie 13% pracowników na całym świecie angażuje się w swoją pracę, czerpiąc z niej jednocześnie satysfakcję.

Agencja employer branding Poznań? W Commplace wiemy, co zrobić, aby w Twojej organizacji pracownicy znaleźli się w pozostałych 87%. Marka pracodawcy i PR wewnętrzny odgrywają tu ważną rolę.

Postaw na team building

Aż 85 proc. wyjazdów ma na celu team building. Pozostałe są motywacyjne bądź stanowią pewien rodzaj nagrody. Mając na uwadze te dane przygotowaliśmy dla firm ponad 100 scenariuszy.

Agencja employer branding Poznań? Działamy na terenie całego kraju. Wykorzystujemy najskuteczniejsze narzędzia z obszaru employer brandingu. Wszystko po to, aby Twoja firma przyciągała najlepszych. Bo przecież na tym Ci zależy!

Każda firma i organizacja ma pewien wizerunek w otoczeniu, w którym funkcjonuje. Pamiętaj, że brak wizerunku to również wizerunek! Nie zostawiaj tak ważnej kwestii przypadkowi.

Agencja employer branding Poznań

Skuteczny employer branding to strategia, która daje korzyści i pomaga w uzyskaniu przewagi na rynku. Brak strategii employer brandingowej się nie opłaca.

Agencja employer branding Poznań

Zaangażowanie pracowników w rozwój przedsiębiorstwa

Strategia employer brandingu – budowanie wizerunku firmy

Marka pracodawcy – audyt wizerunku firmy i PR wewnętrzny

Agencja employer branding Poznań

Employer branding w praktyce może i powinien wynikać z całościowej strategii działania firmy. W Commplace dążymy do stworzenia pozytywnego wizerunku firmy - spójnego i koherentnego na każdym z poziomów.

Poznaj Commplace

Nasze statystyki

Oferta dopasowana do Twoich potrzeb.
Skuteczność jest kluczowa.
Sprawdź nas.

Oferta konsultingowa

Niestandardowy wachlarz usług komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży. Nasza oferta konsultingowa jest zawsze zindywidualizowana.

Dowiedz się więcej

Oferta produktowa

Przedstawiamy tylko takie rozwiązania, które nasi klienci potrzebują i są w stanie wdrożyć. Dostarczamy konkretne, mierzalne wyniki.

Dowiedz się więcej

Bezpłatna wycena

Mamy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Agencja employer branding Poznań

Budujemy silne marki pracodawcy.
Nasza siła to: doświadczenie, szukanie skutecznych rozwiązań i słuchanie potrzeb klientów!

Oferujemy audyt wizerunku firmy jako marki pracodawcy, przygotowanie i wdrożenie strategii employer brandingowej, warsztaty z managerami z zakresu budowania relacji interpacowniczych i wiele więcej!

Agencja employer branding Poznań

Let’s all do the Poznań

W 2019 pojęcie "the Poznań" trafiło do słownika Cambridge Dictionary. Zostało zdefiniowane, jako "radość piłkarskich kibiców, kiedy ich drużyna strzeli bramkę. Polega na tym, że wszyscy stają plecami do boiska, łapią się za ramiona i skaczą razem do góry".

European Best Destination

W plebiscycie European Best Destinations (EBD) 2019, Poznań - jako jedyne polskie miasto - uzyskał nominację do tytułu najlepszej europejskiej destynacji turystycznej, a w finale zajął 5. miejsce.

Rogale promują nie tylko miasto

Podobnie jak oscypek z góralskim Podhalem czy ser feta ze słoneczną Grecją, tak z Poznaniem kojarzy się Rogal Świętomarciński. Smakołyk stał się swoistym towarem eksportowym miasta i regionu.

Jak pracujemy

Agencja employer branding PoznańCelem wszelkich działań employer brandingowych jest powstrzymanie pracowników przed ewentualną zmianą miejsca zatrudnienia i zachęcanie innych do pracy właśnie w naszej firmie. Odejścia pracowników i fluktuacja kadr to problem właściwie wszystkich branż. Rynek pracy jest obecnie po stronie pracownika i daje ludziom możliwość wyboru i zmiany pracodawcy w krótkim czasie. Nie trzeba obawiać się długich okresów bez zatrudnienia. Również płace za ten sam zakres wykonanej pracy są podobne.Jak zatem sprawić, żeby pracownicy postrzegali naszą firmę jako bardziej atrakcyjną? Czym kierują się wybierając pracodawcę? Na te pytania, dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, potrafi odpowiedzieć agencja employer branding - Poznań to nie jedyne miasto, w której firmy powinny postawić na EB.Czym jest Employer Branding?Co oznacza pojęcie employer branding? Określenie pochodzi z języka angielskiego i kryje się pod nim budowanie marki pracodawcy. Firmy powinny budować swojej marki tak, aby potencjalni kandydaci postrzegali je jako atrakcyjne miejsca pracy. Takie, które umożliwiają rozwój zawodowy i dają satysfakcję. Agencja Employer Branding Poznań czy każda inna ma za zadanie budowanie wizerunku marki w oczach kandydatów jako pracodawcy z wyboru. Na obecnie zatłoczonym rynku niezbędne jest zatrudnienie wyspecjalizowanej jednostki, która zajmie się budowaniem tego wizerunku.Employer branding można podzielić na wewnętrzny i zewnętrzny. Działania wewnętrzne skierowane są do pracowników firmy. Skupiają się one głównie na tworzeniu środowiska przyjaznego dla pracownika. W tym celu firmy podejmują szereg działań, takich jak tworzenie odpowiedniej atmosfery i możliwości rozwoju. Ponadto inwestują w kapitał ludzki, tym samym organizując szereg konkursów czy szkoleń indywidualnych.Natomiast employer branding zewnętrzny skierowany jest głównie do potencjalnych pracowników. Celem tych działań jest stworzenie odpowiedniego wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.Jak może pomóc Agencja Employer Branding Poznań? Rekomendując i wdrażając skuteczne rozwiązania w obu obszarach.Employer branding – agencja, która wspiera markę pracodawcyWażnym celem employer brandingu jest też ograniczenie kosztów rekrutacji pracownika i szkoleń. Każdego nowego pracownika trzeba wdrożyć i przeszkolić. W zależności od branży nacisk będziemy kładli na BHP, przestrzeganie wewnętrznych przepisów i zasad, przestrzeganie przepisów i norm, znajomość podstawowych narzędzi czy programów komputerowych i aplikacji. To wszystko wymaga dodatkowych nakładów.Dla przykładu nauka obsługi zaawansowanego technologicznie lub sterowanego komputerowo sprzętu może trwać nawet kilka tygodni. Taki sprzęt na ogół jest bardzo drogi i nie można pozwolić sobie na improwizację. Może się okazać, że świeżo przeszkolony na takim sprzęcie pracownik po kilku miesiącach chce się zwolnić z pracy. Jest to oczywista strata dla przedsiębiorcy. Dzięki współpracy z takim podmiotem jak Agencja employer branding Poznań firma może uniknąć podobnych problemów lub znacznie je zredukować.Agencja employer branding a wizerunek markiNa wizerunek marki składa się kilka czynników. Agencja employer branding Poznań pomaga zdiagnozować te czynniki i jednocześnie doprowadzić do tego, żeby były one ze sobą kompatybilne. Wizerunek marki to skomplikowany układ obrazów. Można powiedzieć, iż powstaje w wyniku skojarzeń, które odwołują się na przykład do sytuacji zakupu danego produktu. Jeżeli klient posiada pozytywne doświadczenie, a proces zakupowy przebiegu szybko, dana firma i jej produkty będą kojarzyły się pozytywnie.Kolejną cechą są korzyści funkcjonalne płynące z zakupu danego produktu, a także doświadczenie. Nabywcy określają markę za pomocą wielu czynników, których nie można prosto zdiagnozować. Gdybyśmy chcieli w prosty sposób określić employer branding, jest to połączenie HR, a także marketingu.Zwrot z inwestycji w ramach employer brandinguW jaki sposób można mierzyć taki zwrot? Przede wszystkim agencja employer branding Poznań wdraża działania, których celem jest zwiększenie świadomości na temat marki wśród potencjalnych odbiorców, którymi są kandydaci do pracy. W efekcie współpracy powinien się zwiększać współczynnik konwersji, czyli zainteresowania kandydatów. Z drugiej strony efektem jest zmniejszony wydatek na rekrutacje.Agencja employer branding Poznań zajmuje się prowadzeniem działań zewnętrznych i wewnętrznych w ramach budowania świadomości o marce pracodawcy. Agencja employer branding zaczyna od analizy po to, by poznać środowisko pracy. Kolejnym krokiem jest przedstawienie klientowi wyników tej analizy, a następnie stworzenie odpowiedniej strategii działania.Agencja Employer Branding Poznań prowadzi działania skierowane do pracowników już zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Są to między innymi liczne komunikaty w różnej formie, a także wydarzenia, w tym pikniki rodzinne, wyjazdy integracyjne czy szkolenia. W ramach komunikacji zewnętrznej agencja prowadzi działania w Internecie, korzysta także z marketingu referencyjnego czy media relations, aby przyciągnąć potencjalnych pracowników.Komunikacja zewnętrzna z agencją Employer Branding PoznańAgencja Employer Branding Poznań pomoże ci zadbać o sukces twojej marki w ramach komunikacji zewnętrznej. Przygotuje dla ciebie strategię, która pomoże ci się wyróżnić spośród innych firm w kraju i za granicą.Employer branding skierowany jest przede wszystkim do potencjalnych pracowników, ale także do kontrahentów. W związku z tym całość działań komunikacyjnych przekłada się na to, jak Twoja marka jest postrzegana w oczach odbiorców. Ważnym pojęciem przy tworzeniu komunikacji zewnętrznej jest zdefiniowanie tożsamości firmy.W tym celu należy sobie odpowiedzieć na pytanie, kim jesteśmy i co robimy, jakim miejscem pracy jesteśmy i co możemy dać naszemu nowemu pracownikowi oraz kim są osoby, z którymi współpracujemy. Działania w ramach Employer Brandingu polegają na tworzeniu odpowiednich komunikatów i ustaleniu kluczowych przekazów w toku ustalania działań strategicznych. W ramach komunikacji istotne jest wyróżnienie tak zwanych person, czyli osób, które mówią do potencjalnych pracowników. Mogą to być prezesi firm, dyrektorzy, a także przedstawiciele działy HR. Propozycje konkretnych działań przedstawi Agencja Employer Branding – Poznań niekoniecznie musi być jej siedzibą.   

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt