Treść główna
Kluczowe dane
- 6 odświeżonych zakładek
- 141 podstron z autorskimi przepisami
- 150% wzrost ruchu organicznego po wdrożeniu strony
- Pobierz Case study
Historia klienta
MSM Mońki należy do grona najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w naszym kraju. Powstała w 1972 roku poprzez połączenie Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Dolistowie z Okręgową Spółdzielnią Mleczarską w Krypnie. Spółdzielnia specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego, ale także masła extra oraz wyrobów proszkowanych. Produkcja w MSM w Mońkach odbywa się przy pomocy najnowszych technologii. Kontrola na każdym etapie wytwarzania sprawia, iż produkty są najwyższej jakości, czego gwarancją jest Zakładowy Kodeks Dobrej Praktyki Produkcyjnej/Dobrej Praktyki Higienicznej GMP/GHP oraz System HACCP.
Realizowany w 2020 roku rebranding marki (w tym: nowa strona internetowa, odświeżenie logo oraz zmiana projektów opakowań) to kolejny kamień milowy w rozwoju marki.
Cele biznesowe:
Planowane efekty naszych działań:
Zwiększenie wartości postrzeganej marki MSM Mońki.
Wyróżnienie marki na tle innych brandów.
Wzrost widoczności strony w wyszukiwarce Google oraz wzrost ruchu na stronie.
Dotarcie do potencjalnych klientów marki MSM Mońki (B2B oraz B2C).
Podkreślenie wyróżników marki - tradycji, naturalnego smaku, wyjątkowej lokalizacji (malownicze Podlasie).
Rozwiązanie
Rozwiązanie:
Zaproponowane działania zakładały przygotowanie projektu graficznego nowej strony, implementację ulepszonych funkcjonalności oraz aktualizację contentu.
Zamieszczone treści musiały być nie tylko atrakcyjne dla odbiorców, ale również spełniać rygorystyczne wytyczne SEO. Gotowy projekt stał się skutecznym narzędziem, które umożliwi potencjalnemu klientowi lub partnerowi biznesowemu dotarcie do oferty marki MSM Mońki. Tym samym pozytywnie wpłynie na liczbę zamówień i wzrost świadomości istnienia marki w umysłach konsumentów.
Jak powinna wyglądać struktura strony? Przykład MSM Mońki
Do podstawowych celów projektu należało odświeżenie struktury strony. Na obecnej stronie znalazło się 6 zakładek: o firmie, aktualności, produkty, przepisy, biznes oraz kontakt. Zakładki „przepisy”, „produkty” oraz „biznes” zostały dodatkowo rozbudowane. Zakładka „przepisy” prezentuje propozycje dań, która można wykonać samodzielnie z wykorzystaniem produktów MSM Mońki. Przepisy podzielono na 4 kategorie: dania główne, przekąski, sałatki, zupy. W zakładce „produkty” znajduje się uporządkowana lista produktów ze względu na kategorie. Z kolei zakładka „biznes” zachęca do nawiązania współpracy i pobrania oferty biznesowej. Graficy Commplace przygotowali także unikalną szatę graficzną. Idealnie komponuje się z kierunkiem komunikacji Spółdzielni („Tradycja smaku z doliny Biebrzy”). Elementy wizualne nawiązują się pochodzenia marki – malowniczego Podlasia. Podczas programowania strony zastosowaliśmy natomiast najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Umożliwiają szybkie i sprawne poruszanie się po witrynie – zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i biznesowym.
Optymalizacja strony internetowej - dlaczego jest tak istotna dla Twojej marki?
Zrealizowane zmiany dotyczyły również obszaru SEO. Nasi specjaliści przeprowadzili audyt dotychczasowej pozycji strony, kluczowych fraz oraz contentu prezentowanego na stronie. W efekcie powstała lista wytycznych, które pozwoliły zoptymalizować działania pozycjonerskie. W Commplace mamy bowiem świadomość, że dobra strona internetowa to strona, która sprzedaje i jest widoczna w sieci. Naszym zadaniem było nie tylko odświeżenie projektu, lecz wdrożenie strony w taki sposób, aby wciąż pozostała pozytywnie odbierana przez algorytmy Google. Dzięki temu witryna MSM Mońki zajmować będzie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, a potencjalni klienci w szybki sposób dotrą do prezentowanej na stronie oferty. Jest to kluczowy element, który stanowi jeden z ważniejszych punktów podczas realizacji każdej nowej strony internetowej.
Wykorzystane produkty
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron www - kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów
Dowiedz się więcejGrupa docelowa
Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
Dowiedz się więcej