Nawigacja

Komunikacja firmy z branży inwestycyjnej

Aktualności

współpraca z marką Horyzont Inwestycji

Wiarygodność oraz bezpieczeństwo – tych elementów nie powinno zabraknąć w komunikacji marki specjalizującej się w obszarach inwestowania w nieruchomości. W Commplace mamy świadomość, jak istotne są te wyróżniki dla potencjalnych odbiorców. Nasza współpraca z marką Horyzont Inwestycji to kolejna okazja, aby zaprezentować, jak za pomocą dopasowanej komunikacji i nowoczesnych narzędzi, takich jak audyt SEO, uzyskać pożądany wizerunek marki.

O marce Horyzont Inwestycji

Horyzont Inwestycji to marka zrzeszająca ekspertów w obszarze inwestycji. Swoją działalność prowadzi w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Szczecinie i we Wrocławiu. To w tych miastach codziennie pracują dla nich koordynatorzy budowy, ekipy remontowo – budowlane, architekci, projektanci, pośrednicy i pracownicy biurowi.

W zespole znajduje się także sztab innych specjalistów – notariuszy, prawników analityków i doradców technicznych. Wszyscy ramię w ramię czuwają nad bezpieczeństwem przeprowadzanych transakcji. Obecnie eksperci są w stanie realizować 40 inwestycji w tym samym czasie. Dbając o bezpieczeństwo powierzonych środków, ubezpieczają każdą nieruchomość a ich ekipy remontowo-budowlane posiadają aktualną polisę OC od nieszczęśliwych wypadków.

Dobór starannie wyselekcjonowanych rozwiązań pozwala im na osiągnięcie zamierzonego celu.

Dążysz do zbudowania wizerunku eksperta?

W Commplace wiemy, jak go stworzyć.

Wyzwania dla Commplace

Naszym działaniem będzie kompleksowa obsługa klienta, wliczając w nią strategie budowania wizerunku, komunikacji, pozyskiwania leadów. Jednym z zadań będzie także zaprojektowanie nowego brandingu marki i wdrożenie odświeżonej strony internetowej, która powstanie w oparciu o najnowsze technologie, audyt SEO oraz dobre praktyki UX. Dodatkowo w ramach budowania wizerunku zadbamy także o wizerunek poszczególnych ekspertów marki Horyzont Inwestycji. Zaplanujemy i przeprowadzimy profesjonalną sesję zdjęciową oraz będziemy doradzać w zakresie budowania relacji z potencjalnymi odbiorcami – w tym relacji w social mediach.

Zakres współpracy

Działamy kompleksowo, bo wiemy, że każdy detal ma znaczenie.

Do pracy z klientem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu budowania wizerunku, działu SEO, copywritingu, media relations oraz fotografów odpowiedzialnych na wykonanie sesji. W efekcie razem z firmą Horyzont Inwestycji stworzyliśmy szczegółowy zakres naszej współpracy.

Wśród zadań znajdują się:

Weryfikacja aktualnych działań firmy (audyt i analiza)

To podstawowy krok, który pozwoli nam określić z jakiego poziomu „startujemy”. Nasi eksperci przyglądają się dotychczasowym działaniom prowadzonym przez markę – zarówno w obszarze: strategia komunikacji, strategia marketingowa, pozycjonowanie, czy branding.

Audyt działań konkurencji

To istotny krok, dzięki któremu możemy określić, na jakiej pozycji plasuje się marka naszego Klienta w porównaniu do marek konkurencyjnych. Audyt działań konkurencji pozwala nam także określić jej mocne i słabe strony. W efekcie mamy pełną informację o wykorzystywanych kanałach komunikacji, systematyczności w działaniu, czy akcjach specjalnych prowadzonych przez konkurencję.

Audyt SEO

Audyt SEO zawiera analizę witryny w celu lepszego wypozycjonowania usług w sieci. Celem audytu jest przede wszystkim wykrycie i wyeliminowanie błędów na stronie oraz zdiagnozowanie tych obszarów, które ją spowalniają lub utrudniają jej osiągnięcie lepszych pozycji w wyszukiwarce. SEO to także szansa na wskazanie obszarów, które należy poprawić oraz przydatne narzędzie w dobraniu odpowiedniej strategii pozycjonowania.

Audyt wizerunkowy

Audyt wizerunkowy to niezależna ocena wizerunku marki przeprowadzana przez ekspertów z Commplace. Powinien obejmować 2 obszary: branding wewnętrzny (wartości Twojej marki, materiały wewnętrzne) oraz branding zewnętrzny (ocena materiałów wizualnych, opinii na temat firmy, obecności w mediach, sposobu komunikacji).

Przygotowanie spójnej i kompleksowej strategii komunikacji

Strategia komunikacji ma na celu pomóc Twojej marce w skutecznej i proaktywnej komunikacji, która pozwoli osiągnąć podstawowe cele biznesowe.

Dobór odpowiednich mediów

Żeby być słuchanym, a nie tylko słyszanym należy mówić do odpowiedniego audytorium. Naszym zadaniem jest dobór sprofilowanych mediów, które pozwolą dotrzeć z komunikatem do potencjalnych odbiorców Twojej marki.

Komunikacja z mediami

Pozytywne relacje z dziennikarzami to wielki skarb. Skarb, o który należy jednak dbać. Regularne wysyłki, telefony, czy zapytania o zapotrzebowanie na materiały to tylko niektóre z działań, jakie realizujemy w tym obszarze.

Pozycjonowanie treści

W naszym zespole znajdują się eksperci ds. pozycjonowania, których metodologia pracy skupia się na zwiększaniu ruchu organicznego z wyszukiwarek i opracowywaniu strategicznych słów kluczowych. Mamy duże doświadczenie w projektach internetowych i osiągamy najlepsze rezultaty.

Zaplanowanie i realizacja sesji zdjęciowej

Sesja zdjęciowa to element, który buduje wizerunek marki i jej ekspertów. Każde ujęcie musi jednak być przemyślane. Dlatego na samym początku powstaje dedykowany scenariusz. W sesjach wspiera nas także stylista oraz zespół kosmetyczek i fryzjerów.

Zaprojektowanie i wdrożenie nowej strony internetowej

Strona www jest jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingu cyfrowego. Może służyć jako osobisty zespół sprzedaży 24h/7 dni w tygodniu, recepcja i informacja.

Zaprojektowanie brandingu marki

Branding marki pomaga zidentyfikować produkt i odróżnić go od pozostałych dostępnych na rynku. Pozostawia nie tylko niezapomniane wrażenie na konsumentach, ale także pozwala dowiedzieć się, czego mogą oczekiwać od Twojej firmy.

Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace

Wśród narzędzi oraz produktów, które wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt