Do grona klientów Commplace dołączyła kolejna firma specjalizująca się w tematach fotowoltaiki i pomp ciepła.
Jak mówi jej przedstawiciel, Szymon Masło: Neptun Energy to firma składająca się z najbardziej doświadczonych specjalistów. Wieloletnia praca z odnawialnymi źródłami energii pozwoliła zdobyć nam niezbędną wiedzę, którą dzisiaj możemy dzielić się z naszymi klientami.
Panele fotowoltaiczne to obecnie jeden z najlepszych sposobów na zapewnienie sobie dobrego źródła energii elektrycznej – są w pełni ekologiczne, a przy tym pozwalają na oszczędności na poziomie nawet 90%. Wysoka niezawodność pomp ciepła, które oferują, w połączeniu z 10 letnią gwarancją producenta, pozwalają cieszyć się ciepłym domem, bez jakiegokolwiek angażowania jego mieszkańców w bieżącą obsługę czy serwis pompy. System ten nie wymaga praktycznie żadnego nadzoru ze strony właściciela.
Branża ta jednak nieustannie ewoluuje, stąd konieczność wypracowania odpowiedniej strategii przez ekspertów z Commplace.
Jak mówi Bartosz Zieliński:
Strategia marketingowa jest niezbędna w prowadzeniu każdej firmy. Dlaczego? Pomaga dotrzeć do grupy docelowej. Nawiązać z nią kontakt. A finalnie – zachęcić do wykonania konkretnego działania. Brak strategii sprawia, że marka rozmywa się wśród konkurentów. Traci na widoczności. Tym samym – oddając część „tortu” pozostałym graczom. Biorąc pod uwagę obecne zmiany na rynku fotowoltaiki, wiele osób zadaje sobie pytanie, w jakim kierunku dalej będzie rozwijał się rynek oraz jakich zmian wymaga. Dlatego tak ważne jest, aby być przygotowanym na różne scenariusze.
W Commplace wiemy, że wszystko zaczyna się od dobrej strategii. Właśnie dlatego była jednym z zadań, jakie realizowaliśmy dla marki Neptun Energy.
– Nasza rola polega na tym, aby pokazać, co marka Neptun Energy robi lepiej niż konkurencja i zakomunikować, dlaczego warto właśnie z nią współpracować – dodaje Zieliński.