Marka Anwis należy do grona klientów z branży wnętrzarskiej, którzy wzbogacili portfolio Commplace. Wśród wyzwań, jakie stać będą przed agencją w najbliższym czasie, znajdzie się m.in. regularna komunikacja z mediami, w tym budowanie wartościowych komunikatów prezentujących ofertę marki a także pozycjonowanie treści.
O Anwis
Firma ANWIS Sp. z o.o. należy do światowego lidera w segmencie innowacyjnych technik osłonowych, Grupy WAREMA. ANWIS istnieje na rynku od 1979 r. i należy do czołówki europejskich producentów osłon okiennych a także komponentów używanych do ich produkcji.
Oferta firmy obejmuje kilkanaście grup produktowych przesłon okiennych w systemach wewnętrznych i zewnętrznych, w tym: poziome, pionowe, rolowane i plisowane.
Ponadto firma, jako producent komponentów do przesłon okiennych, oferuje szeroką gamę detali z tworzyw sztucznych, aluminium, stali i drewna. Nowoczesny, w pełni zautomatyzowany park maszynowy, umożliwia zachowanie najwyższej, powtarzalnej jakości gotowego elementu.
Ciekawy design w połączeniu ze szczególną dbałością o funkcjonalność, doświadczenie wysoko wyspecjalizowanych pracowników, a także wykorzystywanie zaawansowanej technologii w produkcji komponentów i systemów przesłon okiennych, składają się na wyjątkowość produktów marki ANWIS.
Jakość ANWIS potwierdza norma ISO 9001:2015 a także przyznane atesty, certyfikaty, liczne nagrody i wyróżnienia, m.in.: Przedsiębiorstwo Fair Play, Gazele Biznesu, Lider Polskiego Biznesu, Lider Marki.
Szukasz skutecznej strategii marketingowej?
Sprawdź, w jakich obszarach możemy pomóc Twojej marce osiągnąć sukces.
Wyzwania dla Commplace
Nasze działania skupią się na 4 kluczowych obszarach:
- Kampanii PR, która umożliwi dotarcie do potencjalnych klientów Anwis za pomocą mediów.
- Wpłynięciu na wzrost świadomości i zaangażowanie odbiorców do współtworzenia marki Anwis.
- Nasycenie strony www/bloga wartościowymi treściami.
- Wypozycjonowanie w Google wartościowych treści.
Zakres współpracy
Wśród naszych zadań znajdują się:
Content plan
Content plan oparty na wytycznych SEO pozwala skutecznie zaplanować komunikacje. W jaki sposób? Scalając ją z wizją a także kierunkami działań sprzedażowych. Dzięki takiemu połączeniu, każdy komunikat przesyłany jest odpowiednim czasie, do odpowiedniej grupy odbiorców. Treści powinny bowiem wspierać sprzedaż. W Commplace po pierwsze mamy świadomość, że generowanie „sztuki dla sztuki” to nie jest kierunek, który pozwoli osiągnąć marce sukces. Czytelnicy szukają bowiem wartościowych informacji i spostrzeżeń. Wiemy, że dobry copywriter to wszystko rozumie i tworzy treści, które nie tylko dostarczają właściwych informacji, ale także prezentują zalety Twojego produktu/usługi – tak jak w przypadku marki Anwis.
Media relations
Czy relacje z mediami pozwolą osiągnąć sukces? Zdecydowanie tak. Media wzmacniają przekaz, kierując go bezpośrednio do Twoich odbiorców. Warunek jest jednak jeden. Muszą być odpowiednio dobrane. Tylko wtedy zwiększysz świadomość istnienia marki. Przebijesz się przez szum informacyjny. Zdobędziesz klienta. Nie musisz jednak robić tego samodzielnie. Zdaj się na naszą wiedzę i doświadczenie.
Kreacja
Celem kreacji jest wzrost świadomości i zaangażowanie odbiorców do współtworzenia marki Anwis. W ramach naszej współpracy przygotowujemy rekomendacje dotyczące akcji marketingowych w zakresie realizowanej komunikacji. Pokazujemy klientom, jak w pełni wykorzystać potencjał marki w ich segmencie, aby dotrzeć do wyznaczonej grupy odbiorców.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które jako agencja PR wykorzystamy do realizacji celów, znajdą się:
- Grupa docelowa – analiza potrzeb
- Public relations XXI wieku – e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny
- Analizujemy szanse, jakie stwarza online marketing dla Twojego biznesu
Specjalizujemy się w kompleksowym doradztwie.
Sprawdź, w jakich obszarach możemy pomóc Twojej marce osiągnąć sukces.