Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

S

Ścieżka konwersji

Definicja Ścieżka konwersji są to wszystkie zdarzenia, do jakich dochodzi, zanim klient podejmie ostateczną decyzję o dokonaniu zakupu. Mogą to być takie działania jak zapisanie się do newslettera, porównywanie ofert innych sklepów internetowych, wysłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie sklepu i inne, zdefiniowane przez konkretną witrynę możliwości działania. Ścieżka konwersji – ciekawostki […]

Czytaj więcej

Ścieżka zakupowa klienta

Definicja Ścieżka zakupowa klienta to w obecnych czasach, kiedy rozwój e-commerce jest na tak wysokim poziomie, niezwykle ważny element procesu sprzedaży. Ścieżka zakupowa klienta to rodzaj przebytej przez każdego klienta drogi – już od momentu samego zainteresowania się danym produktem, aż do czasu jego zakupu. Ścieżka zakupowa klienta – ciekawostki, które musisz znać! Zakup produktu […]

Czytaj więcej

Searchbox

Definicja Searchbox, czyli pole do wyszukiwania, jest to okienko, które znajdziemy na stronie internetowej, służące do przeszukiwania jej zawartości.   Searchbox – ciekawostki, o których każdy powinien wiedzieć Searchbox jest niezwykle pomocnym polem wyszukiwania, gdyż pozwala na przeszukiwanie praktycznie każdej witryny internetowej bez potrzeby wchodzenia na nią. Jedynie strony internetowe, których właściciele nie wyrazili zgody, […]

Czytaj więcej

Segmentacja

Definicja Segmentacja jest to dzielenie rynku klientów na grupy nabywców wymagających dostarczenia zupełnie innych produktów, a tym samym i kampanii reklamowych. Podział klientów na poszczególne grupy odbiorców sprawia, że łatwiej będzie trafić w ich upodobania i dotrzeć z konkretnymi ofertami reklamowymi. Jednym z przykładów segmentacji jest podział na klientów „ekonomicznych” i tych z segmentu „premium”. […]

Czytaj więcej

Selly – co to jest?

Definicja Selly to platforma do samodzielnego budowania sklepów internetowych, stworzona z myślą o profesjonalistach, jak i dopiero rozpoczynających przygodę ze sprzedażą w Internecie. Oprogramowanie dostępne jest w modelu Saas, czyli korzysta się z niego, płacąc określony abonament. Jak działa Selly? Dzięki Selly możemy założyć swój internetowy biznes zupełnie od podstaw, ale także przenieś ten już […]

Czytaj więcej

Shoper – co to jest?

Definicja Shoper to oprogramowanie służące do tworzenia sklepu internetowego, oferujące kompleksową obsługę w zakresie zarządzania sprzedażą w sieci. Jest to w pełni polskie oprogramowanie udostępnione w modelu SaaS, czyli Software as a Service. Shoper oferuje bogatą gamę szablonów, które zostały zaprojektowane z wykorzystaniem technologii RWD, pozwalającej na wyświetlanie na każdym urządzeniu, czy to laptop, tablet, […]

Czytaj więcej

Shopify – co to jest?

Definicja Shopify to popularna platforma e-commerce, pomagająca w stworzeniu własnego sklepu internetowego. Dzięki niej nie tylko można samodzielnie zbudować własny sklep, ale także skutecznie nim zarządzać – i to bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej czy umiejętności programistycznych.  Jak działa Shopify? Shopify funkcjonuje na zasadzie subskrypcji. Oznacza to, że jeśli nie korzystasz, to nie płacisz […]

Czytaj więcej

Shopper marketing

Shopper marketing – definicja Shopper marketing to strategia marketingowa, która opiera się na zrozumieniu motywacji, potrzeb i preferencji klientów już na etapie toczącego się procesu zakupowego. To koncentracja działań marketingowych na osobach, które już znajdują się w sklepie i stoją przed decyzją dokonania zakupu. W tym celu stosuje się różnego rodzaju narzędzia wzmacniające ich doznania […]

Czytaj więcej

Shopware – co to jest?

Definicja Shopware to ciesząca się rosnącą popularnością platforma e-commerce oferująca elastyczne i swobodne możliwości obsługi własnego sklepu internetowego. Jest dostępna w modelu Open – Source, czyli pozwala na korzystanie z kodu źródłowego. Shopware sprawdzi się zarówno w biznesie opartym na modelu B2B, jak i B2C. Jak działa Shopware? Shopware służy do budowy i kompleksowej obsługi […]

Czytaj więcej

Sky shop – co to jest?

Definicja Sky Shop to polska platforma e-commerce, zaprojektowana przede wszystkim dla małych i średnich sklepów internetowych oraz hurtowni B2B. Jest to oprogramowanie umożliwiające łatwe zakładanie sklepów internetowych i prowadzenie sprzedaży online. Platforma oferuje szeroki zakres funkcji, w tym integracje z różnymi hurtowniami, wsparcie dla integracji z platformą Allegro oraz bezpłatne wsparcie techniczne. Jest to łatwe […]

Czytaj więcej

Social marketing

Social marketing – definicja Social marketing, czyli marketing społecznościowy, to strategia marketingowa, która wykorzystuje wszelkiego rodzaju narzędzia marketingowe, aby wpływać na postawy, przekonania i zachowania ludzi w celu realizacji pożądanych celów społecznych. Przykładami działań w zakresie social marketingu są kampanie edukacyjne promujące np. zdrowy styl życia lub ochronę środowiska. Social marketing dąży do stworzenia pozytywnych […]

Czytaj więcej

Soft marketing

Soft marketing – definicja Soft marketing to strategia, która polega na budowaniu emocjonalnych relacji z potencjalnymi klientami poprzez subtelne przekazywanie im pozytywnych doświadczeń związanych z ofertą danej marki. Soft marketing w centrum uwagi stawia przede wszystkim zadowolenie klientów. Obejmuje delikatne techniki budowania trwałych relacji, których kluczem do sukcesu jest dostarczanie odbiorcom określonych wartości – treści […]

Czytaj więcej

Średni czas spędzony na stronie

Definicja Średni czas spędzony na stronie –  to bardzo istotne z analitycznego punktu widzenia dane, wskazujące ile dokładnie trwała odsłona konkretnej strony internetowej. Średni czas spędzony na stronie to jeden z kluczowych wskaźników SEO, który bezpośrednio wpływa na pozycjonowanie danej witryny w wyszukiwarce internetowej. Średni czas spędzony na stronie pozwala na dokładne analizowanie konkretnych zachować […]

Czytaj więcej

STP marketing

STP marketing – definicja STP marketing to strategia, która obejmuje trzy kluczowe elementy marketingu: segmentację, targeting i pozycjonowanie. Dzięki temu pozwala skuteczniej docierać do najbardziej atrakcyjnych grup klientów oraz wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji. Działania w ramach STP marketingu dzielimy na trzy następujące po sobie etapy: STP marketing – ciekawostki Aby STP marketing w […]

Czytaj więcej

Strategia marketingowa

Definicja Strategia marketingowa jest to celowe działanie danej firmy, uwzględniające wdrożenie narzędzi promocyjnych, które służą osiągnięciu założonych celów i wypozycjonowaniu danej marki na rynku. Strategia marketingowa to coś, co każda firma powinna posiadać, chcąc rozwijać swój biznes. Przy pomocy ekspertów i odpowiednich kanałów komunikacji, pozwala skutecznie dotrzeć do każdej grupy docelowej. Strategia marketingowa – ciekawostki […]

Czytaj więcej

Strategia pozycjonowania

Definicja Strategia pozycjonowania to wszystkie podejmowane działania, których celem jest zwiększenie liczby odwiedzin na konkretnej stronie internetowej. Wdrożenie strategii pozycjonowania może przynieść efekty w postaci zwiększenia ruchu na stronie, podniesienie pozycji w wynikach wyszukiwania i co najważniejsze – zwrócenie uwagi potencjalnych klientów, którzy zdecydują się ją odwiedzić. Strategia pozycjonowania – ciekawostki, które musisz znać Strategia […]

Czytaj więcej

Strona główna

Definicja Strona główna (home page), zwana także stroną domową, to pierwsza strona całej witryny, którą widzi użytkownik po kliknięciu w adres www. Strona główna daje nam zapowiedź tego, co znajduje się na całej witrynie, już w rozszerzonej wersji. Za pośrednictwem strony główniej użytkownicy przechodzą do jej kolejnych podstron. Dlatego powinny się na niej znaleźć wszystkie […]

Czytaj więcej

Strona kontaktowa

Definicja Strona kontaktowa to wyjątkowe miejsce, pełne informacji niezbędnych do skontaktowania się z właścicielami strony internetowej lub konkretną firmą. Jej rola staje się obecnie kluczowa nie tylko w przypadku sklepów  internetowych. Zapewnia szybki i bezpośredni dostęp do danych kontaktowych. Może także zawierać wygodny formularz umożliwiający jeszcze łatwiejszy kontakt. Strona kontaktowa – ciekawostki Strona kontaktowa może […]

Czytaj więcej

Strona produktowa

Definicja Strona produktowa stanowi wirtualne centrum decyzyjne dla klienta w sklepie internetowym – to zwykle tam dokonuje on ostatecznego wyboru zakupowego. To tutaj zgromadzone są wszystkie istotne informacje o produkcie, włącznie z obszerną galerią zdjęć czy opiniami innych, zadowolonych klientów. Strona produktowa jest więc nieodłącznym składnikiem każdego sklepu internetowego, stanowiąc kluczowy punkt odniesienia dla potencjalnych […]

Czytaj więcej

Struktura nagłówków

Definicja Struktura nagłówków ma za zadanie odpowiednie prezentowanie treści. Stosowanie odpowiedniej struktury nagłówków zwiększa przejrzystość strony i sprawia, że informacje są bardziej czytelne, a tym samym odbiorca chętniej po nie sięga. Odpowiednia struktura nagłówków ma wpływ na optymalizację strony internetowej, a to przekłada się na wysokie wyniki wyszukiwania. Struktura nagłówków – ciekawostki Nagłówki to wyróżnione […]

Czytaj więcej

Sylius – co to jest?

Definicja Sylius to platforma e-commerce typu open source, dedykowana głównie średnim przedsiębiorstwom, które są otwarte na nietuzinkowe rozwiązania. Oprogramowanie pomaga założyć całkowicie od podstaw sklep internetowy, a następnie skutecznie nim zarządzać. Jak działa Sylius? Sylius to oprogramowanie pozwalające na dostosowywanie parametrów sklepu do swoich indywidulanych potrzeb. Posiada wiele możliwości rozszerzeń i personalizacji, dzięki czemu możemy […]

Czytaj więcej

Systemy płatności

Definicja Systemy płatności to obowiązujące zasady, na których podstawie wykonywane są wszelkie transakcje finansowe. Mogą to być transakcje dokonywane przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych obecnie instrumentów płatniczych. Operatorzy systemów płatności oferują zarówno usługi stacjonarne, jak i dla e-commerce. Obecnie najpopularniejsze wśród nabywców są systemy płatności online. Systemy płatności – ciekawostki, o których musisz wiedzieć! Do najpopularniejszych […]

Czytaj więcej

Szybkość ładowania strony

Definicja Szybkość ładowania strony internetowej ma ogromne znaczenie dla wszystkich jej użytkowników, gdyż ma wpływ na pozycjonowanie oraz współczynnik odrzuceń. Szybkość ładowania, najprościej mówiąc, jest to czas następujący pomiędzy momentem kliknięcia adresu strony internetowej, a czasem pełnego załadowania się zawartości witryny na ekranie. Dotyczy to zarówno ekranów komputerowych, jak i telefonów komórkowych, tabletów, czy innych […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt