Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Marketing w gastronomii?

Sprawdź pomysły Commplace i skorzystaj z naszego doświadczenia!

Marketing w gastronomii- krok pierwszy: przygotowanie menu

Opracowanie strategii content marketingowej dla marek spożywczych przypomina tworzenie atrakcyjnego menu. Liczy się „zgodność ze sztuką”, ale również wykonanie. Musisz umieć prawidłowo ugotować potrawy, atrakcyjnie je zaprezentować, a następnie upewnić się, że naprawdę smakują klientom. Nie musisz jednak robić tego samodzielnie. Zapytaj nas, w jaki sposób nasi kucharze mogą wesprzeć Twoją markę. Marketing w gastronomii to nasza specjalność.

Co robią firmy?

Chociaż wiele marek spożywczych tworzy kreatywne treści, wiele z nich nie ma „centrum generowania nowego contentu”. Niektórzy próbują uciec od ponownego „podgrzania” nieaktualnych treści, które nie są tak świeże. W efekcie nie udaje im się zmaksymalizować zasięgów tych treści, promując je w mediach społecznościowych i innych kanałach dystrybucji marketingowej. Jeszcze inne firmy spożywcze wybierają jednorazowe promocje, zamiast tworzyć ciągłą, spójną strategię treści. Warto także pamiętać, że choć zdobywanie nowych klientów jest ważne, to kluczowe jest utrzymanie dotychczasowych.

Uczmy się od… szefów kuchni

Podobnie jak szefowie kuchni, dobrzy marketingowcy w pełni rozumiejący gusta swoich klientów, mogą opracować ukierunkowane „menu treści” (na różnych platformach), dodać kluczowe składniki (wideo, dynamiczne gify, infografiki) i eksperymentować z nowymi „cyfrowymi smakami” (chatboty, technologia IoT). To właśnie sekretne składniki, jakie składają się na marketing w gastronomii. Czy posiadasz je wszystkie? My tak!

Wsparcie ekspertów

Marketing w gastronomii to jeden z naszych ulubionych obszarów. W naszym zespole mamy ekspertów do kulinarnych zadań specjalnych. Przygotowujemy nie tylko same koncepcje, ale także gotowe, autorskie przepisy dla poszczególnych marek. W efekcie klient otrzymuje dedykowany przepis, wypróbowany przez profesjonalnego szefa kuchni. Do tego należy dodać nasze wieloletnie doświadczenie, więc efekty będą naprawdę zadowalające.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Commwork Kontakt