Treść główna
W jaki sposób można wykorzystać profesjonalnych kucharzy i influencerów do wypromowania Twojej marki?
Znamy odpowiedź na to pytanie.
Nasza wiedza i doświadczenia pozwala rosnąć markom spożywczym.
Składniki sukcesu
Czy możliwe jest, aby wyróżnić się na sklepowej półce? Lub w stronie w e-sklepie? W jaki sposób dotrzeć do odbiorców, którzy szukają ciekawych przepisów? W Commplace dobrze wiemy na jakich filarach opiera się marketing kulinarny, i w jaki sposób optymalizować strategię kampanii, uwzględniając filmy, sesje zdjęciowe, przepisy, interakcję z odbiorcami, czy samplowanie. Kamieniem milowym w strategii może być także wypracowanie skutecznej koncepcji wykorzystania kucharzy i influencerów. Eksperci wzmocnią przekaz. A on dotrze dokładnie tam, gdzie tego chcesz.
Ludzie kochają jedzenie
Miłość do jedzenia mamy w genach. Przemysł spożywczy stał się również jednym z filarów współczesnego życia społecznego. Gorący posiłek pełen wytrawnych smaków i przytulna atmosfera łączą ludzi (nawet, gdy zaprezentowane są tylko na zdjęciu). Dlaczego? Dzieje się tak, ponieważ łatwo przyciągnąć uwagę, stymulując oczy i kubki smakowe poprzez atrakcyjne efekty wizualne. Wykorzystaj to przy planowaniu działań dla swojej marki. W Commplace zaplanujemy działania tak, by angażowały Twoich odbiorców i przynosiły oczekiwany zysk.
.
Era reputacji
Przyzwyczailiśmy się do „tradycyjnych reklam”. Marketing kulinarny, w tym kampanie influencerów zapewniają jednak nie tylko „widok” lub „wrażenie”. Przyciągają prawdziwą uwagę swoich fanów. Od „ery informacji” zwierzamy bowiem w kierunku „ery reputacji”. W niej informacje będą miały wartość tylko wtedy, gdy zostaną już przefiltrowane, ocenione i skomentowane przez liderów opinii. Właśnie dlatego rekomendacja kucharza kuchni, czy odpowiednio dobranego eksperta znaczyć będzie coraz więcej. A marketing kulinarny zyska na znaczeniu.
Siła smakoszy
Odbiorcy - smakosze należą do grupy najbardziej zaangażowanych w sieci. Są oddani wszystkiemu, co ma wyjątkowy smak. To ludzie, którzy chętnie inwestują w nowinki spożywcze lub wykwintne dania. Ich pasja przekłada się na ogromne możliwości dla marek. Co więcej – chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i są gotowi stanąć w obronie marki. To idealni odbiorcy, ale także influencerzy, którzy swoją energią pozwolą przebić się przez szum informacyjny.