Treść główna
Klient
CONTEC to firma przyspieszająca transformację przemysłu do gospodarki obiegu zamkniętego, która zajmuje się przetwarzaniem opon samochodowych. Recykling opon jest bardzo ważny w naszych szerokościach geograficznych, ponieważ w samej Unii Europejskiej produkuje się rocznie około 300 milionów sztuk, co stanowi około 25% produkcji światowej. Każda z nich ma swój czas życia – zwykle jest to kilka lat. Oznacza to, że rocznie do utylizacji oddaje się ponad 4,5 miliona ton odpadu, którym są zużyte opony samochodowe. CONTEC produkuje z nich pełnowartościowy surowiec wykorzystywany ponownie w przemyśle.
„Wybraliśmy Commplace, gdyż potrzebowaliśmy silnego partnera, który kompleksowo nas wesprze w rozwoju marki wykorzystując swoje zasoby i mocny zespół – mówi Krzysztof Wróblewski, Contec.”
Cele i działania Commplace
Dotychczasowa tożsamość wizualna marki CONTEC odbiegała od wizerunku nowoczesnej firmy działającej w branży nowych technologii, ukierunkowanej na zrównoważony rozwój. Dlatego podjęto decyzję o przeprowadzeniu rebrandingu. W ramach działań opracowaliśmy nowe logo marki oraz stworzyliśmy szablony materiałów w barwach przewodnich – pomarańczowym, czarnym i białym. Odzwierciedlają one filozofię marki – „W CONTEC zrównoważony rozwój jest jedną z naszych podstawowych wartości”. Pomagają firmie pozyskiwać partnerów i klientów na rynku międzynarodowym. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy także nowoczesną stronę internetową umożliwiającą zapoznanie się w łatwy sposób z ofertą firmy.
Materiały wspierające cele biznesowe firmy
Obecnie CONTEC znajduje się w czołówce światowych firm specjalizujących się w obszarze pirolizy.
To duży sukces, ale i jednocześnie szansa, aby zaprezentować markę jako lidera w komunikacji wizualnej na arenie międzynarodowej.
Odświeżone materiały firmowe – wizytówki, papier firmowy, prezentacje mają za zadanie wspierać dział handlowy w realizacji celów sprzedażowych.
Strona, która pracuje dla Twojej marki
Nowa witryna CONTEC została zbudowana w taki sposób, aby była przyjazna nie tylko dla użytkowników, lecz również dla algorytmów Google. To z kolei pozwoli jej pracować dla marki, niezależnie od pory dnia. Potencjalni klienci z łatwością odnajdą ją w wynikach wyszukiwania, a następnie dzięki intuicyjnemu menu odnajdą interesujące ich informacje.
Dlatego prace nad stroną realizowali eksperci Commplace z różnorodnych działów. W zespole projektowym znaleźli się m.in. graficy, specjaliści ds. SEO, copywriterzy.
Spójność i estetyczność, która sprzedaje
Za sukces marki oraz jej dynamiczny rozwój, w dużej mierze odpowiada jej rozpoznawalność, która budowana jest m.in. poprzez stroną internetową. Musi być charakterystyczna. Estetyczna. Spójna. I przede wszystkim taka, którą bardzo łatwo zapamiętać.
W efekcie potencjalny odbiorca w prosty sposób przywoła obraz marki w momencie, w którym pojawi się potrzeba zakupowa. I za pomocą kilku kliknięć przekaże zapytanie ofertowe.
Funkcjonalność wspierająca decyzje o współpracy
Strona internetowa to wizytówka firmy. Wizytówka, która ma za zadanie nie tylko reprezentować ofertę, ale również sprzedawać.
Nowa strona CONTEC podzielona jest na kilka sekcji. Stworzone menu pozwala w szybki sposób znaleźć informacje zarówno na temat marki, jak i jej oferty.
Stworzony layout dodaje światła, a motywy graficzne są spójne z logotypem marki. Całość tworzy przemyślaną ścieżkę zakupową, zachęcającą klienta do kontaktu.
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
- analiza założeń;
- spotkanie strategiczne.
Faza projektowania podstaw marki:
- projekt logo;
- standaryzacja logo.
Faza projektowania materiałów:
- materiały biurowe;
- materiały promocyjne.
Strona internetowa:
- koncepcja UX;
- projekt graficzny;
- wdrożenie.