Treść główna
Nowy serwis internetowy dla lidera branży logistyki
Klient
PROMAG S.A. – jest liderem branży logistyki wewnętrznej w Polsce. Od 1982 roku dostarcza nowoczesne rozwiązania intralogistyczne z obszaru składowania i transportu wewnętrznego.
Cel
Firma zapewnia szerokie spektrum nowoczesnych rozwiązań oraz profesjonalną obsługę inwestycji i opiekę nad każdym jej etapem od koncepcji i projektu, przez montaż i uruchomienie po późniejszą obsługę serwisową. Tak rozbudowana oferta wymagała czytelnego i atrakcyjnego zaprezentowania. W pierwszym etapie postawiono przed nami zadanie odświeżenia brandingu marki, aby podkreślał jej nowoczesny wizerunek kompleksowego dostawcy zaawansowanych rozwiązań w obszarze realizowanych inwestycji. Drugi etap to koncepcja, projekt i realizacja rozbudowanego serwisu internetowego w czytelny i prosty sposób prezentującego ofertę i kompetencje firmy. Dodatkowym atutem strony jest intuicyjne i szybkie zarządzanie nią, ułatwiające prace z tak rozbudowaną strukturą treści.
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- spotkanie strategiczne
Faza projektowania podstaw marki
- projekt brand design
- standaryzacja brand design
Strona internetowa
- koncepcja UX
- projekt graficzny
- wdrożenie