Vandemoortele, wiodący producent produktów spożywczych w Europie, przedłużył współpracę z agencją PR Commplace na kolejny rok. W zakres współpracy wchodzą tworzenie treści i grafik na LinkedIn oraz kompleksowa obsługa Facebooka i Instagrama, w tym także tworzenie treści, grafik, moderacja oraz kampanie reklamowe.
W wyniku współpracy z agencją osiągnięto wzrost zasięgów i zaangażowania odbiorców. Zespół Commplace z sukcesem zintensyfikował działania na Facebooku i Instagramie, dając klientowi wyjątkowe efekty w porównaniu z konkurencją. Jak udało się nam uzyskać tak dobre wyniki?
Znamy się na social mediach
W ramach dotychczasowej współpracy z Vandemoortele tworzyliśmy m.in. treści i grafiki na platformę LinkedIn. Nasz zespół specjalistów regularnie tworzył oryginalne treści, które były dostosowane do potrzeb i wymagań klienta. – Odpowiednia strategia na LinkedIn to klucz do pozyskania nowych klientów i budowania relacji z lojalnymi konsumentami. W związku z tym z dumą informujemy, że w wyniku naszej pracy z Vandemoortele zwiększyła się liczba odsłon profilu i znacząco wzrósł poziom zaangażowania odbiorców. – mówi Olga Malinowska-Jaźwicka, PR manager w Commplace, odpowiedzialna za działania SM.
Kompleksowa obsługa Facebooka i Instagrama to kolejny obszar, na którym skupiliśmy się w ramach naszej współpracy z Vandemoortele. Stworzyliśmy unikalne treści, grafiki, prowadziliśmy moderację oraz realizowaliśmy efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie. Wyniki kampanii są bardzo satysfakcjonujące, co potwierdzają liczby i porównanie do działań konkurencji. Jednym z powodów do zadowolenia jest zwłaszcza wzrostowa tendencja zasięgów i zaangażowania odbiorców.
Kolejnym elementem naszej pracy było tworzenie treści artykułów dla portali branżowych na zlecenie klienta. Tworzyliśmy grafiki, które publikowano wraz z treścią, co zapewniło rozbudzenie zainteresowania marką w przestrzeni online. Treści, które stworzyliśmy, z powodzeniem przyciągały uwagę użytkowników, przyczyniając się tym samym do budowania pozytywnego wizerunku marki w sieci.