Marka (brand) – małe słowo, wielka moc
W czasach, gdy konsumentów bombardują zewsząd nowe produkty i...
W czasach, gdy konsumentów bombardują zewsząd nowe produkty i...
Misja firmy to jeden z najważniejszych elementów każdej organizacji....
Ograniczony popyt, spadający eksport, wysoka inflacja i problemy finansowe....
W Polsce działa coraz więcej firm IT, co pokazuje...
W bazie firm deweloperskich znajduje się niemal 43 tys....
Organizacja zawodów na wyższym szczeblu, kariera medialna Igi Świątek...
Branża spożywcza jest dziś w dobrej kondycji. Zgodnie z...
Wizerunek firmy budujemy w sercach i głowach innych ludzi....
Osoba, która chce zbudować spójną markę osobistą, powinna zadbać...
Kształtowanie wizerunku firmy to zadanie, które powinno się znaleźć...
Pomyśl, czy kiedyś marzyłeś o pracy w jakimś konkretnym...
Na hasło „wizerunek przedsiębiorstwa” nasuwa się ogromna ilość wyobrażeń....
Nie każda branża jest taka sama, a co za...
Pozytywna tożsamość marki jest kluczowa. Unikalna tożsamość marki i...
To, jak firmę postrzega otoczenie, ma duże znaczenie dla...
Jako świadomy przedsiębiorca z pewnością zdajesz sobie sprawę, że...
W dobie cyfryzacji i mediów społecznościowych opinie o firmie...
Marketing społeczny promuje sprawy społeczne lub dobro wspólne. Wspomniane...
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego klienci wybierają jeden konkretny produkt...
Strategie promocji to zbiór narzędzi marketingowych, zmierzających do wypozycjonowania...
Dobre działania PR (działania public relations) marki na co...
Do agencji marketingowych właściciele firm często zgłaszają się, gdy...
Jak zadbać o rozpoznawalność marki? Dlaczego warto wykorzystać do...
W dzisiejszym dynamicznym świecie technologii, posiadanie innowacyjnych produktów i...
PR. Zgodnie z definicją celem strategii PR jest promowanie pozytywnego wizerunku marki. Wzmacnianie relacji z jej odbiorcami i/lub klientami. W praktyce to multistrategiczny i multitaktyczny sposób dotarcia do różnych zewnętrznych i wewnętrznych odbiorców. Public relations umożliwia przekazywanie różnego rodzaju treści. Takich, które w zależności od potrzeb firmy informują, edukują i tworzą lub zmieniają opinie, postawy i działania.
Jak działa public relations? Doskonałym przykładem jest retoryczne pytanie: czy szklanka jest w połowie pełna czy w połowie pusta? Obydwie odpowiedzi są prawidłowe. Ale tylko jedna niesie pozytywny przekaz. W strategii PR słowa mają znaczenie.
Odpowiednia strategia public relations może stworzyć potężną firmę i dać jej moc do pokonania niemal każdej przeszkody. Prawda jest też taka, że public relations może przynieść korzyści każdej firmie. Niezależnie od tego, czy jest jedną z listy Fortune 100, czy stoiskiem z lemoniadą.
Na obecnym, szybko rozwijającym się rynku, działania w zakresie public relations są istotną częścią komunikacji marketingowej. Wpływają na skuteczność strategii marketingowych firmy jako całości. Dlatego dla lepszych możliwości i wyników współpraca z uznaną agencją PR jest dziś praktycznie niezbędna do wyróżnienia się na tle konkurencji.
Jako agencja public relations, mamy respekt wobec potęgi PR-u. Poznajcie jego różne oblicza. Wszystkie dowodzące słuszności inwestowania czasu i wysiłku w działania PR. Aby bez względu na wszystko, zawsze pozostawać w pierwszym rzędzie.