Do szerokiego grona klientów, których obsługuje Agencja PR Commplace, dołączyła marka Contec. Eksperci Contec wraz z naukowcami z Politechniki Warszawskiej opracowali technologię nowej generacji opartą na procesie pirolizy, czyli beztlenowym rozkładzie substancji organicznych. To kolejny klient specjalizujący się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań w portfolio Commplace.
– Wybraliśmy Commplace, gdyż potrzebowaliśmy silnego partnera, który kompleksowo nas wesprze w rozwoju marki wykorzystując swoje zasoby i mocny zespół – mówi Krzysztof Wróblewski, Contec.
– Cieszy nas fakt, że kolejna marka zaufała naszemu doświadczeniu i wiedzy. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez firmę powinny iść w parze z nowoczesnymi rozwiązaniami w obszarze marketingu. Dlatego mamy sporą przestrzeń, aby zaprezentować nasze propozycje i wskazać odpowiednie kierunki – tłumaczy Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający w agencji Commplace.
W ramach współpracy z marką Contec Agencja PR Commplace odpowiadać będzie za trzy obszary: przygotowanie strategii marketingowej, brandingu oraz realizację nowej wersji strony internetowej. Pierwszy z nich – strategia marketingowa pozwoli odpowiednio dobrać narzędzia i kanały komunikacji do wymagań grupy odbiorców. To kluczowy punkt, od którego Agencja PR Commplace rozpoczyna współpracę z wieloma klientami. Przygotowanie strategii determinuje dalsze kroki, które ostatecznie składają się w całą ścieżkę sprzedażową. Kolejny obszar – branding pozwoli wyróżnić markę na rynku oraz skutecznie komunikować jej wartości i cele. Domknięciem działań będzie zaprojektowanie i zaimplementowanie nowej strony internetowej.
Jak mówi Bartosz Zieliński: – Łączymy wiedzę naszych specjalistów. Dlatego do realizacji projektów nowej strony internetowej angażujemy ekspertów z kilku zespołów wewnętrznych. Wiedza i doświadczenie działów graficznego, projektowania stron i działu SEO, pozwolą – dzięki efektowi synergii – uzyskać nie tylko wizualne efekty, ale także sprawią, że strona od momentu implementacji będzie pracować na rzecz pozyskiwania odbiorców.