Projekty związane z komunikacją i media relations to ważny obszar w naszej Agencji. W jaki sposób należy przedstawić markę? Jakie kanały pozwolą dotrzeć do jej potencjalnych odbiorców? A także jak zmaksymalizować efekty obecności w mediach? Na pytanie będziemy odpowiadać przy realizacji najnowszego projektu, czyli kampanii PR dla marki C&C Partners.
O C&C Partners
Początki C&C Partners sięgają 1992 roku. Swoją działalność marka rozpoczęła od branży telekomunikacyjnej. Dziś swoim klientom oferuje kompleksowe Rozwiązania Budynkowe oraz Telekomunikacyjne.
Od 1998 roku marka należy do Grupy TKH (założonej w 1930 r.) – międzynarodowego holdingu notowanego na giełdzie w Amsterdamie – Grupa TKH zrzesza ponad 70 firm specjalizujących się w produkcji oraz dostarczaniu rozwiązań z zakresu telekomunikacji oraz rozwiązań budynkowych i przemysłowych.
Wyzwania dla Commplace – kampania PR
Marka C&C Partners posiada duże doświadczenie, a w jej szeregach znajdują się profesjonaliści najwyższej klasy. Właśnie dlatego strategia komunikacji powinna czerpać zarówno z doświadczenia naszego Klienta, jak i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom nowych, potencjalnych odbiorców.
Naszym celem będzie zaprojektowanie komunikatów, harmonogramu i dystrybucji informacji w taki sposób, aby dotrzeć do poszczególnych grup docelowych odbiorców oferty C&C Partners.
W ramach działań z obszaru media relations znajdą się te prezentujące zarówno realizacje marki (np. na Politechnice Wrocławskiej), jak wiedzę jej ekspertów.
Takie połączenie pozwoli zmaksymalizować efekt i umocnić pozycję marki na polskim rynku.
Komunikaty trafione w punkt?
Sprawdź, jak możemy wesprzeć Cię w tym obszarze.
Zakres współpracy – kampania PR
Myślisz o sukcesie swojej marki? Postaw na odpowiednią komunikację.
Do pracy z klientem powołaliśmy dedykowany zespół złożony z ekspertów wewnętrznych – działu copywritingu, działu PR-u oraz zespołu prasowego. W efekcie stworzyliśmy szczegółowy plan działań.
Wśród zadań Commplace znalazły się:
Tworzenie treści – produktowych, wizerunkowych
Stworzenie dobrego contentu to wybór. Możesz bowiem poświęcić czas i pracę wymaganą do stworzenia świetnych treści i zbudowania dobrze prosperującej marki. Możesz wybrać też opcję nr 2 – łatwą ścieżkę i napisać kiepską treść, która ostatecznie do niczego nie doprowadzi. Spowoduje to jedynie stratę czasu, energii i zasobów.
Media relations
Relacje z mediami można opisać jako interakcje marki z wydawcami i dziennikarzami. Do grupy mediów zaliczają się: gazety, radio, telewizja i internet. Celem jest przekazanie wartego uwagi przesłania, historii lub informacji za pośrednictwem odpowiednich mediów. Odpowiednio zaplanowana kampania może pomóc Twojej marce zwiększyć widoczność wśród docelowych odbiorców. Dlatego włączając relacje z mediami do nadrzędnego planu komunikacji marketingowej, możesz budować świadomość marki, zapewniając pozytywne relacje w zaufanych mediach.
Monitoring mediów
Monitorowanie mediów to słuchanie, kto i co mówi o Twojej marce, Twojej konkurencji, Twojej branży i każdym innym temacie, który jest dla Ciebie istotny. W dzisiejszym świecie monitorowanie mediów musi obejmować nie tylko druk, ale także internet, transmisje i media społecznościowe. W Commplace monitorujemy wszystkie możliwe media, aby weryfikować efekty naszej pracy (przekładające się na konkretne wskaźniki), ale także, by analizować kierunek i rodzaj aktywności konkurentów.
Produkty i narzędzia rekomendowane przez Commplace
Wśród narzędzi oraz produktów, które jako agencja PR wykorzystamy do realizacji celów znajdą się:
- Media relations skierowane do sprofilowanych odbiorców
- Grupa docelowa – analiza potrzeb
- Audyt marketingowy
- Public relations XXI wieku – e-PR, PR produktowy, PR korporacyjny i Marketing Conversion.