Na co dzień dbamy o to, aby marki naszych klientów, jak i kluczowi eksperci danych przedsiębiorstw, regularnie pojawiali się w mediach. Tym razem to ekspert naszej agencji – Bartosz Zieliński, dyrektor zarządzający Commplace – podzielił się z czytelnikami mediów biznesowych cenną wiedzą.
„Chcąc podbić rynek, musimy zaoferować klientom wartości” – o tym mówił Bartosz Zieliński, dyrektor zarządzający Commplace w artykule dla Forbes. Czym mogą wygrać klienci na zatłoczonym rynku? Przede wszystkim jakością, która zawsze się obroni. Istotna jest kwestia obietnicy, jaką dajemy klientowi – nasz produkt ma spełnić oczekiwania i zaspokoić potrzeby.
Daj powody klientowi, by kupowali Twój produkt
Ekspert Commplace mówił w Forbes, iż marki powinny dać powody klientom, by wybrali właśnie ich produkty.
– Strategia, jaką przyjmiemy, musi odnosić się nie tylko do tego, czym my jako firma dysponujemy, ale przede wszystkim do tego, na co pozwala nam sam rynek i czego oczekuje klient – zaznacza ekspert w wywiadzie dla Forbes. – Koniecznością jest posiadanie strategii wejścia na nowy rynek docelowy oraz dopasowanej do nowych rynków strategii cenowej, dystrybucyjnej i promocyjnej. Innymi słowy – należy zderzyć własne przekonania i doświadczenia z oczekiwaniami odbiorców – dodał.
Zieliński dodał także, że poza jakością marka powinna oferować coś więcej i podejmować dodatkowe działania. Jakie? Przede wszystkim zadbać o odpowiedni PR i marketing. W procesie budowanie pozycji firmy istotny jest także zespół i odpowiednia strategia działania. Szczególnie jeśli marka chce wejść na rynki zagraniczne.
Jesteście ciekawi szczegółów? Zachęcamy do przeczytania całego artykuł, który jest dostępny pod adresem: https://www.forbes.pl/biznes/dajac-klientowi-produkt-dajesz-obietnice-ktora-musisz-spelnic/204j75c lub na portalu Onet.pl https://www.onet.pl/biznes/forbes/dajac-klientowi-produkt-dajesz-obietnice-ktora-musisz-spelnic/204j75c,1f375b38
Chcesz wygrać ze swoją ofertą na zatłoczonym rynku?
Zadbamy o odpowiedni PR i marketing Twojej firmy!