Do grona klientów agencji dołączyła marka Karty Podarunkowe. Oferuje różnorodne karty upominkowe, skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Nasz zespół odpowiedzialny będzie za przygotowanie projektu nowej strony internetowej i późniejszą implementację.
– Strona internetowa stanowi wizytówkę firmy, stąd decyzja o aktualizacji naszej „wirtualnej wizytówki”. – mówi Małgorzata Sakowska, przedstawiciel kartypodarunkowe.online. W związku z ciągłym rozwojem biznesu szukaliśmy partnera biznesowego, który zrozumie nasze potrzeby, a także naszych odbiorców, i wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie do tego, aby wesprzeć budowanie wizerunku naszej marki. – dodaje.
Jak pokazuje raport IAB Polska, ponad połowa Polaków (55%) w najbliższym roku planuje utrzymać dotychczasowy poziom wydatków na produkty i usługi kupowane w Internecie. Jednocześnie niemal 1/4 ankietowanych planuje ich zwiększenie. Posiadanie atrakcyjnej i funkcjonalnej strony internetowej to zatem nie tylko kwestia estetyki, ale przede wszystkim strategiczne posunięcie, które wpływa na postrzeganie marki, zaufanie klientów i łatwość dokonywania zakupów, co może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.