Nawigacja

Etisoft
Opinie nie biorą się
z pustych słów

Branże

Budowanie opinii na temat marki to ogromne wyzwanie. Tylko doświadczona agencja contentowa potrafi prowadzić działania w odpowiedni sposób. Jak pracować z firmami takimi, jak Etisoft – opinie na temat marki odgrywają kluczową rolę w procesie wyboru danego przedsiębiorstwa do transakcji biznesowych, a także jego produktów. Są także istotne dla potencjalnych pracowników. Oto kilka informacji o tym, w jaki sposób budujemy opinie na temat danej firmy.

Tworzenie pozytywnych opinii wokół danej marki to wyzwanie, jakie często jest stawiane przed agencjami PR i contentowymi. W jaki sposób powinien przebiegać ten proces? Niezbędne jest zdiagnozowanie potrzeb danego przedsiębiorstwa tak, jak w przypadku firmy Etisoft. Opinie na temat oferowanych usług czy produktów, a także pracy w firmie, wpływają na wizerunek firmy. Po zdiagnozowaniu potrzeb, a także grup docelowych kolejnym krokiem jest zbudowanie strategii działania. Dlaczego odgrywa ona tak ogromną rolę? W strategii określane są narzędzia, jakimi agencja będzie budowała pozytywny wizerunek firmy wśród grup docelowych.

Etisoft – opinie o firmie. Jak je zbudować?

Firmy posiadają nowoczesne narzędzia do realizacji wyznaczonych celów. Jednym z nich jest reklama graficzna, czyli display. Bannery, skyscraptery czy pop up to popularne formy, jakie pojawiają się w Internecie w ramach budowania opinii o firmie. Co jeszcze jest w trendzie? Istotne są działania ukierunkowane na podnoszenie pozycji danej witryny w wynikach wyszukiwania, czyli SEO. Kolejnym narzędziem jest SEM, czyli reklama w wyszukiwarkach internetowych. Marki decydują się także na social media marketing czy e-mail marketing. Jak działamy jako agencja public relations w przypadku marki Etisoft? Opinie o marce są budowane za pomocą:

  • dobrze dobranej strategii działań;
  • rebrandingu;
  • nowoczesnej strony www, która stała się wizytówką firmy;
  • pozycjonowania w przestrzeni online;
  • ADS-ów;
  • aktywności PR.

Wyznacznikiem skuteczności podejmowanych działań są m.in. ilość odsłon czy publikacji w mediach.

Jak budujemy zaufanie do marki?

Nie tylko w przypadku marki Etisoft opinie na temat firmy mogą znacząco pomagać w prowadzeniu biznesu lub to utrudniać. Budowanie zaufania do marki to długotrwały proces. W naszej agencji rozpoczynamy od poznania potrzeb klientów i zbudowania strategii marketingowej, a także PR-owej. W przypadku marki Etisoft przeprowadziliśmy rebranding. Dlaczego? Firmy, które istnieją na runku kilkadziesiąt lat, co jakiś czas potrzebują odświeżenia wizerunku. Niezbędne jest dostosowanie się do obecnie istniejących trendów i dotarcie do nowych grup docelowych. Kolejnym krokiem budowania zaufania do marki jest nowoczesna i przejrzysta strona internetowa. Na niej – zarówno klient, jak i potencjalny pracownik – powinni znaleźć wszelkie informacje na temat przedsiębiorstwa.

W ramach budowania zaufania niezbędne jest pozycjonowanie marki i jej ekspertów w przestrzeni online. Generowanie użytecznych treści, a także wypowiadanie się w tematach istotnych dla branży zwiększa jej widoczność. Natomiast działania PR-owe budują siłę marki i jej eksperckość. Odbiorcy – widząc aktywność medialną danego przedsiębiorstwa – mają większą pewność, że jest ono rzetelne i warto mu zaufać. Dlaczego budowania zaufania dla marki jest niezbędne?

  • Zaufanie ma fundamentalne znaczenie przy budowaniu wizerunku marki.
  • Zaufanie jest wyznacznikiem sukcesu i przekłada się na sprzedaż.
  • Zaufanie jest ściśle powiązane z lojalnością – a tak pozwala utrzymać klientów na dłużej.
  • Lojalny i zadowolony klient będzie polecał firmę, co powoduje zwiększenie bazy klientów.

Gdzie szukać faktów o firmie?

Etisoft to firma, która funkcjonuje na polskim rynku od 1993 roku. Działa m.in. w zakresie znakowania i automatycznej identyfikacji produktów. Prowadzenie PR-u dla takiego przedsiębiorstwa to spore wyzwanie. Media sceptycznie podchodzą do tematów związanych z nowymi technologiami. W tym przypadku niezbędne jest wysyłanie jasnych komunikatów, które będą ciekawe nie tylko dla redakcji, ale przede wszystkim dla potencjalnych czytelników. Gdzie szukać informacji na temat firmy Etisoft? Opinie na temat przedsiębiorstwa można znaleźć m.in. na portalu LinkedIn.

Gdzie szukać faktów o firmie? Odbiorca ma możliwość poszukiwania informacji o przedsiębiorstwie w wielu miejscach. Zadaniem agencji jest przekierowanie go do odpowiednich źródeł. Głównym i jednym z najważniejszych jest strona firmy.

Nowoczesna i zbudowana w odpowiedni sposób przyciągnie kontrahentów i pracowników. Istotne jest wyznaczenie odpowiednich sekcji tak, by potencjalny odbiorca mógł znaleźć interesujące go informacje. Gdzie jeszcze można szukać faktów o firmie? Na pewno dobrym źródłem informacji o firmie są social media. Choć każde z nich charakteryzuje się własnym sposobem przekazu.

  • Warto szukać faktów o firmie na ich stronie internetowej.
  • Kluczowe są także artykuły w mediach.
  • Źródłem informacji są również oficjalne fanpage.

Blog Commplace

Opinie o Etisoft budowane są na podstawie baz danych

W celu budowania opinii o danej marce niezbędne jest poznanie, jak odbierają ją inni. By pozyskać takie dane, Etisoft cyklicznie przeprowadza Badanie Satysfakcji Klienta. Pomaga ono w budowaniu długofalowych relacji, a dla agencji jest kluczowe w celu wprowadzenia zmian i ułożenia spójnej strategii komunikacji. Najnowsze wnioski są takie, że Etisoft jest uznawany za rzetelnego partnera przez swoich klientów. Kto wziął udział w badaniu Etisoft? Opinie na temat działalności firmy zebrano od kluczowych kontrahentów.

W ramach sondażu zostali najlepiej ocenieni pracownicy na pierwszej linii frontu. To osoby, które na co dzień mają styczność z klientami. Tym samym wiemy, że obszar ten jest zagospodarowany w odpowiedni sposób. Świetnie zostały także ocenione serwis, jakość, logistyka oraz R&D. Agencja PR bazuje na danych, aby obrać odpowiedni kierunek działań komunikacyjnych. Badanie Satysfakcji Klienta to jeden z kluczowych elementów budowania strategii.

Firma to nie tylko klienci

Co jest ważne dla Etisoft? Opinie pracowników. Budowanie reputacji firmy polega na wielotorowym działaniu. Istotne są opinie klientów, ale także feedback od samych pracowników. Etisoft w ramach działań employer brandingowych nagradza osoby, które pracują w firmie 10 lat. Na dynamicznym rynku pracy, gdzie panuje tendencja do zmian, taki jubileusz to prawdziwe święto, które warto uczcić. To także najlepszy dowód na to, że pracownicy cenią to, co oferuje im firma.

Komunikacja wewnętrzna odgrywa ogromną rolę i ostatecznie często przesądza o efektach biznesowych. Na ten obszar kładzie się duży nacisk w Etisoft. Opinie pracowników są na tyle kluczowe, że to oni sami są najważniejszymi ambasadorami firmy na zewnątrz. Commplace, jako doświadczona agencja PR, wie jak wykorzystać opinie pracowników do budowania reputacji firmy. Sam fakt, że spora część osób pracuje w jednym miejscu 10 lat i więcej świadczy o tym, jak sprawdzonym i dobrym pracodawcą jest firma Etisoft. To są właśnie wyznaczniki rzetelnego przedsiębiorstwa: dbałość nie tylko klientów, ale także o potrzeby pracowników. Ostatecznie to oni tworzą firmę i na co dzień angażują się w realizację jej celów.  

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt