Demar – klient agencji PR Commplace, postanowił przedłużyć współpracę na dotychczasowe działania. To kolejny klient agencji, dla którego wdrożyliśmy działania z zakresu SEO, a także content marketingu. Demar to polski producent obuwia specjalistycznego i militarnego, a także kolejna firma z rodzimego rynku, która stale współpracuje z Commplace.
W ramach przedłużonej współpracy, agencja PR będzie odpowiadała za kompleksowe pozycjonowanie marki w Internecie, a także za tworzenie treści zgodnych z zasadami SEO. Ponadto Commplace zadba o jakościowe treści na bloga polskiego producenta obuwia. Dodatkowym działaniem jest coaching z zakresu tworzenia treści wpisujących się w SEO, a także w ogólne zasady stosowane na rynku.
– Agencja Commplace została naszym partnerem w obszarze SEO, realizując kampanię, której celem jest wzrost widoczności marki Demar w wyszukiwarce Google. Mamy świadomość, jak duży wpływ na sprzedaż mają powyższe działania, stąd decyzja o kontynuowaniu współpracy z ekspertami z Commplace – mówi Marcin Dewódzki z Demar.
Agencja PR podkreśla, że pozycjonowanie marki w Internecie ma ogromne znacznie w dzisiejszych czasach. Przedłużenie współpracy na kolejny okres to znak, że agencja PR poradziła sobie z zadaniem.
– Powracający klienci to grupa, która ogromnie nas cieszy. Kontynuacja współpracy z marką Demar jest świadectwem tego, że skutecznie wykonywane zadania przynoszą odpowiednie efekty. Coraz więcej firm docenia moc pozycjonowania w wyszukiwarkach Google, a także zdaje sobie sprawę, że content is a king – mówi Bartosz Zieliński, Dyrektor Zarządzający Commplace. – Cieszy nas współpraca z firmą, która ma ugruntowaną pozycję w swojej kategorii i dokładnie sprecyzowane oczekiwania.
Firma Demar jest stale rozwijającym się na rynku polskim producentem obuwia. Tworzy wygodne i funkcjonalne obuwie z najlepszej jakości materiałów i z dbałością o szczegóły. W asortymencie marki znajdują się buty militarne, buty robocze czy kalosze wędkarskie.
Po stronie agencji PR za obsługę SEO odpowiada zespół pod kierownictwem Mateusza Ruszewskiego. Za kompleksowe tworzenie treści – zespół Marii Szruby.