Treść główna

Agencja PR Bielsko-Biała

Agencja PR Bielsko-Biała, Wrocław czy Warszawa – w dzisiejszym świecie siedziba nie ma znaczenia. W ciągu ostatnich 25 lat nasi eksperci wsparli ponad 300 marek z całej Polski. W Commplace oferujemy skuteczne narzędzia i autorskie rozwiązania w marketingu, przekładające się na wymierne, oczekiwane rezultaty.

Wiele miast - tak jak i firm - traci lub uzyskuje dochody w oparciu o swój wizerunek. Public relations odgrywa ważną rolę we wspieraniu w zmianie i rozwoju.

Public relations robi coś, czego reklama nie może.
Buduje wiarygodność wizerunku. I robi to równie efektywnie w przypadku miast, przedsiębiorstw, instytucji czy osób.

Branding produktu sprawdza się od lat. Tworzy lojalność i powtarzalność transakcji. Miasto, zanim będzie mogło sprzedawać swoje wydarzenia i działania, musi najpierw sprzedać samo siebie.

Reputacja i wizerunek miasta stwarza przede wszystkim trwałe wrażenia. Marka, która jest wyraźna, przyciągająca i wyjątkowa, to fundament, na którym można zbudować miejsce atrakcyjne dla biznesu, turystyki czy zamieszkania.

Branding miasta jest znacznie trudniejszy niż namacalnego produktu. „Sprzedaż” obszaru metropolitalnego to coś więcej niż opakowanie go za pomocą przyciągającej wzrok etykiety. Miasto, tak jak firma, musi znaleźć określoną taktykę, aby promować swój wizerunek i wyróżnić się na tle innych.

Tworzenie strategii marki dla miasta wydobywa charakterystyczne cechy tego miejsca. Tak, aby mogło zaoferować swojej grupie docelowej istotną i pociągającą obietnicę. Kto zrobi to najlepiej? Agencja PR. Bielsko-Biała to jedno z miast, które mając tego świadomość, stawia na public relations.

Agencja PR Bielsko-Biała

5.229,21 zł per capita

Mocna 10 w “Rankingu dochodów jednostek samorządu terytorialnego, per capita” 2019 r. Bielsko systematycznie poprawia pozycję w rankingu zamożności miasta - z trzeciej dziesiątki miasto awansowało do pierwszej. Wskaźnik, wykorzystywany w pozycjonowaniu samorządów, opiera się na dwóch przychodach - otrzymywane subwencje i dochody własne. W stolicy Podbeskidzia na jednego mieszkańca przypada kwota - 5.229,21 zł.

Festiwal inny niż wszystkie

BBDays4.IT - festiwal integruje społeczność IT. Prezentuje wiedzę i praktyczne rozwiązania z zakresu kodowania, czy testowania. To ogólnopolskie wydarzenie dla developerów, programistów, a także osób chcących rozwijać umiejętności związane z tworzeniem oprogramowania.

Różnorodna tematyka pozwala poznać aktualne i najciekawsze zagadnienia branży IT. Festiwal przedstawia również, jak bielskie firmy IT współpracują z władzami miasta i uczelniami wyższymi.

"Najsłynniejsi" bielszczanie

Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej, odpowiada za powstanie kultowych postaci - Bolka i Lolka. Już od ponad 50 lat dwójka ciekawych świata chłopców bawi dzieci przed ekranami telewizorów.

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Agencja PR Bielsko-Biała?

Siedziba firmy to tylko adres. Agencja PR Bielsko-Biała czy Wrocław - lokalizacja nie ma znaczenia. Postaw na współpracę z doświadczonymi ekspertami. Nie ograniczaj swoich możliwości. Sprawdź skuteczne rozwiązania Commplace. Sprecyzujemy jakich działań potrzebuje Twoja firma. Oszacujemy czas ich trwania. Określimy efekty.

Działamy znacznie szerzej

W codziennych działaniach wykorzystujemy naszą bogatą wiedzę biznesową. Korzystamy z najnowszych i najbardziej skutecznych narzędzi cyfrowych. Wszystko po to, aby zidentyfikować strategiczne możliwości rozwoju firmy klienta pod każdym kątem. Bez względu na to, gdzie jest jej lokalizacja.

Zaufali nam:

Agencja PR Commplace oferta dla firm z Bielska-Białej

Chociaż Twoja firma może przetrwać bez PR, jest mało prawdopodobne, że zdobędziesz uwagę, na jaką zasługuje.

Skuteczna strategia PR pomoże Ci zdobyć leady i nowych klientów.

Twoja firma zostanie przedstawiona zupełnie nowej publiczności, która inaczej nigdy by Cię nie odkryła.

W ramach naszych działań jako agencja PR, Bielsko-Biała i cała Polska dowie się o tym, co robisz.

Staniemy się dla Twojej firmy nie tylko dostawcą usług PR. Będziemy Twoim strategicznym partnerem na drodze do osiągnięcia sukcesu.

PR dla firm z Bielska-Białej

Marketing B2B

Jak skutecznie trafiać do klientów biznesowych? Dlaczego warto budować silną markę w B2B? Jak w praktyce powinien działać skuteczny marketing B2B?

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Customer Lifetime Value (CLV)

Czy wystarczająco uważnie podążasz za swoimi klientami? Czy wiesz jaką mają wartość dla Twojego biznesu? Zmień sposób myślenia o zdobywaniu klientów i zapewnij im angażujące doświadczenia.

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Marketing referencyjny

70 proc. konsumentów podejmuje decyzje pod wpływem referencji lub rekomendacji. Czy Twoi klienci polecają Twoje usługi?

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Employer branding

Aby być najlepszym na rynku, potrzebujesz najlepszych talentów, które będą dla Ciebie pracować. Jesteś gotowy stać się lepszym pracodawcą? Strategia employer brandingowa to Twój obowiązek.

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Zarządzanie kryzysowe

Kryzys jest nieunikniony. Gdy się pojawi będziesz walczył z kryzysem czy o przetrwanie firmy?

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Komunikacja wewnętrzna

Dobra komunikacja w organizacji to wymierne korzyści finansowe. Jej brak to marnowanie szans i potencjału – czy Twoją firmę na to stać?

Przygody Bolka i Lolka mają wymiar edukacyjny, poprzez zabawne wydarzenia, pozwalają najmłodszym widzom poznać np. inne kultury. “ Gwiazdy Stolicy Podbeskidzia” mają swój pomnik - odsłonięty 19 maja 2011 r.

Bezpłatna wycena

Mamy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Dlaczego Commplace?

Agencja PR Bielsko-Biała, Berlin czy Londyn – wszędzie będziemy równie skuteczni. Jak to możliwe?

Jesteśmy agencją rozproszoną. Nasi partnerzy mieszkają w różnych miejscach w Polsce i za granicą. Ale dla nas nie jest istotne gdzie kto mieszka, lecz jakiej klasy jest specjalistą. Właśnie to dzisiaj liczy się najbardziej.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia ekspertów Commplace gdziekolwiek jesteś.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl