Treść główna

Agencja PR Gdańsk

Agencja PR Gdańsk, Wrocław czy Warszawa – w dzisiejszym świecie siedziba nie ma znaczenia. W ciągu ostatnich 25 lat nasi eksperci wsparli ponad 300 marek z całej Polski. W Commplace oferujemy skuteczne narzędzia i autorskie rozwiązania w marketingu, przekładające się na wymierne, oczekiwane rezultaty.


Wiele miast - tak jak i firm - traci lub uzyskuje dochody w oparciu o swój wizerunek. Public relations odgrywa ważną rolę we wspieraniu w zmianie i rozwoju. Trójmiasto to miejsce pracy naszego zespołu analityków. Rekomendacje analityka SEO przy tworzeniu treści znacznie wpływają na efektywności pracy Agencji PR.

Public relations robi coś, czego reklama nie może. Buduje wiarygodność wizerunku. I robi to równie efektywnie w przypadku miast, przedsiębiorstw, instytucji czy osób.

Branding produktu sprawdza się od lat. Tworzy lojalność i powtarzalność transakcji. Miasto, zanim będzie mogło sprzedawać swoje wydarzenia i działania, musi najpierw sprzedać samo siebie.

Reputacja i wizerunek miasta stwarza przede wszystkim trwałe wrażenia. Marka, która jest wyraźna, przyciągająca i wyjątkowa, to fundament, na którym można zbudować miejsce atrakcyjne dla biznesu, turystyki czy zamieszkania.

Branding miasta jest znacznie trudniejszy niż namacalnego produktu. „Sprzedaż” obszaru metropolitalnego to coś więcej niż opakowanie go za pomocą przyciągającej wzrok etykiety. Miasto, tak jak firma, musi znaleźć określoną taktykę, aby promować swój wizerunek i wyróżnić się na tle innych.

Tworzenie strategii marki dla miasta wydobywa charakterystyczne cechy tego miejsca. Tak, aby mogło zaoferować swojej grupie docelowej istotną i pociągającą obietnicę. Kto zrobi to najlepiej? Agencja PR. Gdańsk to jedno z miast, które mając tego świadomość, stawia na public relations.

Agencja PR Gdańsk

#CzasNaGdańsk

Mimo utrudnień związanych z pandemią, latem 2020 r. Gdańsk odwiedziło ponad 960 tys. gości. Ocena zadowolenia z pobytu osiągnęła imponujące 8,9 w skali 10. punktowej. Świetny efekt przyniosła też szeroko zakrojona kampania #CzasNaGdańsk, która zachęcała turystów z całej Polski do odwiedzenia miasta.

Nowa jakość w stolicy Pomorza

Gdańsk to miasto zapisane na niejednej karcie historii. Kojarzone z tradycjami hanseatyckimi i zabytkami. To Wałęsa i Solidarność. To także koło widokowe AmberSky i 3,4 mln turystów, które odwiedziło miasto w 2019 r.

Wszystkie strony miasta

Tworzenie strategii marki dla miasta to nie jest kwestia kampanii reklamowej czy hasła. Potwierdzi to każda profesjonalna agencja PR. Gdańsk działa zgodnie z ta zasadą.

Strategia marki to głębsza, wspólna, emocjonalna wizja wpływająca na wszelkie działania miasta. Marka miasta − przez zestaw skojarzeń związanych z Gdańskiem − obiecuje korzyści swym odbiorcom: mieszkańcom, turystom i inwestorom.

Agencja PR Gdańsk?

Siedziba firmy to tylko adres. Agencja PR Gdańsk czy Wrocław - lokalizacja nie ma znaczenia. Postaw na współpracę z doświadczonymi ekspertami. Nie ograniczaj swoich możliwości. Sprawdź skuteczne rozwiązania Commplace. Sprecyzujemy jakich działań potrzebuje Twoja firma. Oszacujemy czas ich trwania. Określimy efekty.

Działamy znacznie szerzej

W codziennych działaniach wykorzystujemy naszą bogatą wiedzę biznesową. Korzystamy z najnowszych i najbardziej skutecznych narzędzi cyfrowych. Wszystko po to, aby zidentyfikować strategiczne możliwości rozwoju firmy klienta pod każdym kątem. Bez względu na to, gdzie jest jej lokalizacja.

Zaufali nam:

Agencja PR Commplace oferta dla firm z Gdańska

Chociaż Twoja firma może przetrwać bez PR, jest mało prawdopodobne, że zdobędziesz uwagę, na jaką zasługuje.

Skuteczna strategia PR pomoże Ci zdobyć leady i nowych klientów.

Twoja firma zostanie przedstawiona zupełnie nowej publiczności, która inaczej nigdy by Cię nie odkryła.

W ramach naszych działań jako agencja PR, Gdańsk i całą Polskę poinformujemy o tym, co robisz.

Staniemy się dla Twojej firmy nie tylko dostawcą usług PR. Będziemy Twoim strategicznym partnerem na drodze do osiągnięcia sukcesu.

PR dla firm z Gdańska

Marketing B2B

Jak skutecznie trafiać do klientów biznesowych? Dlaczego warto budować silną markę w B2B? Jak w praktyce powinien działać skuteczny marketing B2B?

Customer Lifetime Value (CLV)

Czy wystarczająco uważnie podążasz za swoimi klientami? Czy wiesz jaką mają wartość dla Twojego biznesu? Zmień sposób myślenia o zdobywaniu klientów i zapewnij im angażujące doświadczenia.

Marketing referencyjny

70 proc. konsumentów podejmuje decyzje pod wpływem referencji lub rekomendacji. Czy Twoi klienci polecają Twoje usługi?

Employer branding

Aby być najlepszym na rynku, potrzebujesz najlepszych talentów, które będą dla Ciebie pracować. Jesteś gotowy stać się lepszym pracodawcą? Strategia employer brandingowa to Twój obowiązek.

Zarządzanie kryzysowe

Kryzys jest nieunikniony. Gdy się pojawi będziesz walczył z kryzysem czy o przetrwanie firmy?

Komunikacja wewnętrzna

Dobra komunikacja w organizacji to wymierne korzyści finansowe. Jej brak to marnowanie szans i potencjału – czy Twoją firmę na to stać?

Bezpłatna wycena

Mamy dla Ciebie dedykowaną ofertę.

Dlaczego Commplace?

Agencja PR Gdańsk, Berlin czy Londyn – wszędzie będziemy równie skuteczni. Jak to możliwe?

Jesteśmy agencją rozproszoną. Nasi partnerzy mieszkają w różnych miejscach w Polsce i za granicą. Ale dla nas nie jest istotne gdzie kto mieszka, lecz jakiej klasy jest specjalistą. Właśnie to dzisiaj liczy się najbardziej.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia ekspertów Commplace gdziekolwiek jesteś.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071 b.zielinski@commplace.pl