Treść główna
Case study
Konopacka – mieszkania na warszawskiej Pradze-Północ. Premiera sprzedaży nowej inwestycji PROFIT Development
Klient Profit Development
OBSZARY DZIAŁANIA
- PR
- Event Marketing
PROFIT Development S.A. to wrocławski deweloper, który działa na rynku nieruchomości od 2003 roku. Buduje mieszkania - nie tylko na rynku wrocławskim - zarówno do celów prywatnych, jak również jako inwestycje.
Wyzwania
- Zaproszenie gości VIP, dziennikarzy oraz przedstawicieli opinii publicznej
- Zorganizowanie wydarzenia od A do Z – od koncepcji kreatywnej, po egzekucję pracy podwykonawców
- Koordynacja publikacji płatnych i bezpłatnych w imieniu klienta
Nasze działania
- Koncept kreatywny wydarzenia – wieczorne spotkanie przy akompaniamencie muzyki, rozmów ekspertów i networkingu
- Koordynacja prac nad galerią AR
- Koncept materiałów POS promujących wydarzenie
- Organizacja wydarzenia pod kątem potrzeb klienta, budżetowania usług podwykonawców, harmonogram wydarzenia oraz obecność na evencie
- Komunikacja relacji z wydarzenia
- Dostosowanie stylu komunikacji do poszczególnych kanałów SM & PR
- Koordynacja komunikacji z Urzędem Praga Północ
- Współpraca z Akademią Leona Koźmińskiego, ekspertka w temacie konserwacji zabytków
- Koordynacja teatru improwizowanego pod USP nowej inwestycji Konopacka
Rezultat
W połowie czerwca na Stalowej 52 odbyła się premiera inwestycji Konopacka, na którą Agencja Commplace w imieniu klienta, PROFIT Development, zaprosiła przedstawicieli władz lokalnych, instytucji publicznych oraz prywatnych, a także mediów. Wydarzenie swoją obecnością uświetnił m.in. Jacek Wachowicz, burmistrz Pragi-Północ, dla którego rozwój dzielnicy stanowi priorytet. Podczas spotkania okazało się, że jest wiele aspektów, które przyciągają ludzi na warszawską Pragę. Począwszy od praskiej serdecznej społeczności, przez ofertę kulturowo-oświatową po architekturę – zarówno tę historyczną, jak i współczesną.
Wydarzenie na Stalowej 52 było w zorganizowane w formie wieczornego spotkania dla dziennikarzy, przedstawicieli biznesu oraz osób związanych z warszawską Pragą.
W ramach eventu zorganizowaliśmy przestrzeń i okazję do rozmów na temat Pragi oraz inwestycji praskich. Na liście gości specjalnych byli m.in. Członkowie Zarządu PZFD, przedstawicieli biznesu, praskich liderów opinii oraz media biznesowo-ekonomiczne. W trakcie wydarzenia była także okazja zobaczenia szczegółów inwestycji z wykorzystaniem AR.
- Zaproszonych gości specjalnych i przedstawicieli mediów 50
- Zasięg w mediach 9,5 mln
- wywiady Prezesa w TOP mediach 3
Wykorzystane produkty
Event Marketing
Sprawiamy, by określenia „legendarne” i „kultowe” na zawsze towarzyszyły eventom firmowym naszych klientów.
Dowiedz się więcejSocial Media
Skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi, wykorzystanie ich do realizacji celów sprzedażowych i promocyjnych firmy.
Dowiedz się więcejZorganizowanie angażującego wydarzenia od A do Z to zawsze ogromne wyzwanie, ale kolejny raz z dumą możemy powiedzieć, że sprostaliśmy temu zadaniu! Nasz zespół pracował nieustannie, aby zapewnić doskonałą obsługę i spełnić wszystkie oczekiwania naszego klienta .Istotne jest także to, że wydarzenie spotkało się z uznaniem i satysfakcją wszystkich obecnych na nim uczestników. To dla nas najlepszy dowód na to, że nasza praca ma pozytywny wpływ na biznes naszych klientów. Serdecznie dziękujemy firmie Profit Development za zaufanie i możliwość uczestnictwa w kolejnym, inspirującym projekcie. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i wiemy, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej!
Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy
Obserwuj nas na LinkedIn