Wśród naszych klientów od wielu miesięcy znajduje się MajAcademy, platforma subskrypcyjna poświęcana dietetyce i zdrowiu. Commplace pomaga klientowi osiągać cele biznesowe. Cieszy nas fakt, iż marka powierzyła nam kolejny obszar działań – rebranding.
Coraz więcej Polaków zaczyna dbać o własne zdrowie. To m.in. pokłosie pandemii COVID-19, która pokazała obywatelom na całym świecie, jak ważne są aktywność fizyczna i zbilansowana dieta. MajAcademy jest zwolennikiem holistycznego podejścia do dbania o własne zdrowie. Platforma oferuje gotowe diety, treningi, a także konsultacje z ekspertami z zakresu żywienia.
Agencja PR Commplace na co dzień pomaga klientowi w promowaniu usług a przede wszystkim – zdrowego stylu życia wśród Polaków. Kolejnym, naturalnym krokiem podejmowanym przez marki, które chcą się rozwijać, jest stworzenie nowego logotypu.
Czas na rebranding
Redesign wizerunku odgrywa ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu. Wraz z biegiem czasu dotychczasowy logotyp traci świeżość. Zmieniają się gusta konsumentów, na rynek wchodzi nowe pokolenie. Marki powinny dopasować stronę wizualną do mody i zmieniającego się gustu odbiorców. Ważne, by dana firma wyróżniała się na tle konkurencji, była postrzegana jako innowacyjna i wybiegająca w przyszłość. Dlatego też nowe logo dla MajAcademy jest minimalistyczne i wpisuje się w obecnie panujące kanony.
Projektując nowe logo zależało nam na zbudowaniu za jego pomocą pozytywnego wizerunku marki – kobiecego, wesołego i motywującego do zmian. Markę tworzy ekipa profesjonalistów zarażająca optymizmem. Wspierająca klientów w dążeniu do poprawy zdrowia i samopoczucia. Eksperci motywują i optymistycznie nastrajają, czego odzwierciedlenie znalazło się w kreacji odświeżonego logo. Zmiany w logotypie pomogą także zintegrować społeczność wokół marki.
– MajAcademy to źródło wartościowej wiedzy. Klienci często bowiem wierzą w szkodliwe mity żywieniowe. Refreshing logotypu skierował światło na ten obszar, przyciągając uwagę odbiorców do marki i jej działań edukacyjnych – dodaje Bartosz Zieliński.
W projekcie wykorzystano proste w kroju litery, które tworzą wyjątkowe logo. Oddaje ono charakter marki, wyróżniając ją wśród konkurencji.
Cieszymy się, że nasz klient wykazał się ogromnym zaufaniem wobec umiejętności naszego zespołu i zaprosił do współpracy przy kolejnym projekcie. Commplace jako agencja PR dba o spójną komunikację marki. Nowy logotyp MajAcademy będzie jej doskonałym uzupełnieniem.