Grono klientów agencji poszerzyła marka Trokotex. Zespołowi Commplace zostało powierzone przygotowanie strategii marketingowej.
Trokotex Polymer Group Sp. z o.o. to firma z tradycjami i polskim kapitałem. Od ponad 30 lat do grona klientów należą oczyszczalnie ścieków, elektrownie, elektrociepłownie czy przemysł spożywczy. Oferowane produkty z kompozytu: zbiorniki, kraty, przekrycia czy pręty zbrojeniowe, wykorzystywane są w najróżniejszych gałęziach gospodarki.
– Wiele pracy, wysiłku i serca włożyliśmy przez te wszystkie lata, by stać się pewnym i stabilnym partnerem biznesowym. Wiele starań, by sprostać dynamicznie rozwijającej się gospodarce rynkowej i wiele wyrzeczeń, by przetrwać chwile burzy. Dziś możemy powiedzieć, że warto było. Dowodem na to jest zaufanie i zadowolenie naszych Klientów takich jak KGHM, Orlen SA, Ciech SA, Rafako SA czy PGNiG SA. Nadszedł moment, w którym podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowych działań marketingowych i wierzymy, że agencja Commplace jako partner z dużym doświadczeniem pomoże nam to sprawnie zrealizować – mówi Dorota Godyń, przedstawiciel Trokotex.
Spójna i nowoczesna strategia marketingowa to krok milowy w rozwoju całej firmy. Podmioty, które należą do liderów w branży zdecydowanie powinny dążyć do uspójnienia wizerunku i wykorzystania mocnych fundamentów do realizacji celów biznesowych. A my jako Commplace chętnie im w tym pomożemy.