· własny obiekt k. Karpacza
· konfigurator imprez
· 300 potraw do wyboru
· specjalizacja: team building
· własna marka piwa kraftowego
· własna marka kawy premium
· imprezy w Polsce i za granicą
Zajmujemy się profesjonalną obsługą wydarzeń firmowych. Organizacja eventów Warszawa wymaga niezwykłej skrupulatności, wiedzy, doświadczenia i posiadania odpowiednich ekspertów. Od lat pomagamy klientom biznesowym uzyskać zamierzone cele. Na swoim koncie posiadamy blisko 180 zagranicznych wyjazdów kulinarnych.
Naszą domeną jest powiedzenie “da się”! Posiadamy ponad 100 atrakcji na eventy. Jak to robimy, że organizacja eventów Warszawa zawsze przebiega sprawnie? Bazujemy na celu wyznaczonym wspólnie z klientem.
Kompleksowa organizacja eventów Warszawa to nasza specjalność. Od lat patrzymy, jak zmienia się rynek i dostosowujemy naszą ofertę do nowej rzeczywistości. Zdywersyfikowana oferta pomaga nam utrzymać wysoki poziom działania i pozyskiwać nowych klientów. Zaufało nam kilkaset firm z całej Polski i nie tylko.
Polskie firmy organizują średnio 2 wyjazdy do roku. 58 proc. z nich wybiera wyjazdy jednodniowe, zaś 41 proc. - dwudniowe. Dane pokazują, jak ważna jest integracja w firmie. Organizacja eventów w plenerze czy kompleksowa organizacja eventów to coś, czym zajmujemy się od lat. Warto zaufać profesjonalistom.
Aż 62 proc. firm w ramach wyjazdu integracyjnego decyduje się na gry team buildingowe. Organizacja eventów - Warszawa to tylko jedna z opcji - daje wiele możliwości. W naszej ofercie posiadamy propozycje dla najbardziej wymagających klientów. W ramach team buildingu organizujemy m.in. spływy kajakowe, rywalizacje sportowe czy turnieje kulinarne.
Bazujemy na emocjach pracowników.
Mamy ponad 25-letnie doświadczenie w organizacji imprez i wydarzeń skierowanych do pracowników zarówno niewielkich firm, jak i dużych korporacji.
Nasze doświadczenie sprawia, że wiemy, co jest obecnie na topie. Zmieniamy się każdego dnia po to, by z naszą ofertą trafić zarówno do Pokolenia Silver, jak i Zetek. W codziennej pracy organizacja eventów Warszawa nie byłaby możliwa bez odpowiednich narzędzi. A takie posiadamy. Korzystamy z wszelkich nowinek technologicznych, by robić imprezy na najwyższym poziomie.
Niestandardowy wachlarz usług komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży. Nasza oferta konsultingowa jest zawsze zindywidualizowana.
Dowiedz się więcejPrzedstawiamy tylko takie rozwiązania, które nasi klienci potrzebują i są w stanie wdrożyć. Dostarczamy konkretne, mierzalne wyniki.
Dowiedz się więcejOrganizujemy imprezy szyte na miarę.
Nasza siła to: pasja, miłość do rozrywki i słuchanie potrzeb klientów!
Oferujemy przeprowadzenie konsultacji wstępnych przed organizacją eventu. Nasi specjaliści to jednocześnie pasjonaci, którzy wiedzą, jak spełniać oczekiwania klientów.
Organizacja eventów Warszawa, Gdańsk, Kraków - eventy to nasza specjalność, bez względu na miejsce. Zajmujemy się profesjonalną organizacją wydarzeń na najwyższym poziomie. Zaufaj agencji z doświadczeniem.
Od ponad 25 lat funkcjonujemy na polskim rynku dostarczając klientom nowoczesne rozwiązania z zakresu organizacji eventów. Najlepszym dowodem na skuteczność naszych działań są setki wykonanych realizacji.
Agencja PR Commplace to wyjątkowe miejsce z własnym centrum szkoleniowym w Dworze Korona Karkonoszy. Stworzona przez nas Akademia PR to przestrzeń do rozwoju Twojej marki. Skorzystaj z naszych szkoleń i warsztatów. Pozyskaj nową wiedzę i praktyczne umiejętności. Wyprzedź konkurencję. Osiągnij sukces.
Organizacja eventów Warszawa
Organizacja eventów Warszawa wymaga rzetelnego podejścia. Kompleksowa organizacja eventów Warszawa polega na planowaniu, budżetowaniu, a także obsłudze na najwyższym poziomie. Od czego zacząć? Organizacja eventów Warszawa powinna odbywać się w sposób ułożony i zgodny z harmonogramem. Jak podejść do wydarzenia? O czym pamiętać? Organizacja eventów Warszawa będzie prostsza, gdy firma zdecyduje się na skorzystanie z usług profesjonalistów w postaci agencji eventowej i agencji PR.
Organizacja eventów Warszawa to ważny element wizerunkowy przedsiębiorstwa, a także employer brandingu. W czasach, gdy trudno o dobrego pracownika, warto dbać o odpowiednie postrzeganie firmy na rynku. Istotna jest także rola komunikacji wewnętrznej i organizacja eventów z myślą o pracownikach i ich rodzinach. Organizacja eventów Warszawa – jak do niej podejść? Na początku należy zastanowić się, jaki charakter ma mieć dane wydarzenie, kto będzie w nim uczestniczył i jaki mamy budżet.
Kompleksowa organizacja eventów – dlaczego warto?
Kompleksowa organizacja eventów odgrywa ogromne znaczenie w procesie realizacji wyznaczonych zadań. Począwszy od tych nadrzędnych – po te poboczne. Kompleksowa organizacja eventów świetnie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie wymagana jest pomoc profesjonalistów. A dlaczego warto organizować wydarzenia firmowe? Nie jest to obowiązek pracodawców i nie każda firma decyduje się na przeznaczenie środków finansowych na integrację. Imprezy firmowe to doskonały sposób, by scalić zespół.
Employer branding to ważny element zarządzania firmą. Zarówno działania zewnętrzne, jak i wewnętrzne pomagają w pozyskaniu i utrzymaniu pracowników. Czym charakteryzuje się impreza firmowa na najwyższym poziomie? Odpowiednim podejściem do zarządzania wydarzeniem, atrakcjami, świetnym doborem miejsca i spełnieniem założonych celów. Podczas tego typu wydarzenia warto obserwować reakcje pracowników, a następnie przeprowadzić ankietę: czy dana impreza była satysfakcjonująca i czy spełniła oczekiwania.
Organizacja eventów Warszawa – w czym może pomóc agencja eventowa?
Organizacja eventów Warszawa wymaga kompleksowego podejście do realizacji zadania. Wybrane firmy decydują się na samodzielne kreowanie wydarzenia – inne zaś korzystają z pomocy profesjonalnej agencji eventowej. Podczas organizacji imprez wiele elementów wymaga dopracowania i skorelowania. Catering, muzyka, dojazd, nocleg… To tylko wybrane z nich. Istotny jest także scenariusz wydarzenia, który będzie szyty na miarę potrzeb jednostki.
Organizacja eventów Warszawa przez agencję eventową polega na kompleksowym podejściu do zadania. Na początku wyznaczane są cele, a następnie dobierane są narzędzia za pomocą których można osiągnąć dany rezultat. Agencja eventowa pomoże wybrać odpowiednie miejsce na integrację, a także zajmie się doborem potraw. To tylko jeden z nielicznych elementów. Do jej zadań należy kompleksowa organizacja wydarzenia: od zaplanowania, poprzez budżetowanie aż do realizacji wyznaczonych celów.
Kompleksowa organizacja eventów i imprez przez agencję
Kompleksowa organizacja eventów i imprez to specjalność agencji eventowych. Commplace w swoim portfolio posiada kilkaset wydarzeń, które były szyte na miarę potrzeb klientów. Agencja eventowa zajmuje się profesjonalną oprawą wydarzeń. Mogą to być imprezy firmowe, jubileuszowe, warsztaty z wybranych dziedzin, szkolenia czy zajęcia z team buildingu. W swoim portfolio dobra agencja eventowa posiada scenariusze, które są dostosowane do profilu firmy i osób, które w niej pracują.
Kompleksowa organizacja eventów i imprez to także posiadanie szerokiego asortymentu atrakcji. Istotną rolę w procesie planowania wydarzenia odgrywają scenariusze. Wśród najpopularniejszych można znaleźć warsztaty kulinarne ze znanymi osobistościami, szkołę przetrwania czy wspólne rozwiązywanie zagadek. Kompleksowa organizacja eventów i imprez przez agencję daje firmie pewność, że wydarzenie odbędzie się zgodnie z założeniami i oczekiwaniami klienta. Agencja eventowa ma także szereg narzędzi, które ułatwiają organizację tego typu imprez.
Organizacja eventów w plenerze
Organizacja eventów w plenerze to jedno z podstawowych zadań agencji eventowej. Ta w swoim portfolio ma zarówno wydarzenia realizowane latem, jak i zimą. Organizacja eventów w plenerze to świetna zabawa. Agencja eventowa dokładnie planuje wszelkie atrakcje. Co jest popularne? Commplace poleca swoim klientom wyjazdy w góry. Te wyglądają pięknie o każdej porze roku. Latem organizowane są wspólne zabawy przy grillu. Zimą zaś dużą popularnością cieszy się biesiadowanie przy ognisku.
Do imprez plenerowych można zaliczyć: festyny, pikniki rodzinne, pikniki pracownicze, a także mniejsze spotkania w kameralnym gronie. Dużą popularnością cieszą się dmuchawce dla dzieci, a także rozrywki o charakterze sportowym, np. rowery, quady czy crossy.
Organizacja eventów Warszawa – jak znaleźć dobrą agencję eventową?
Organizacja eventów Warszawa wymaga niezwykłej skrupulatności. Znalezienie dobrej agencji eventowej to wyzwanie. Jak dobrać odpowiednią? Ważne są opinie klientów i case studies z wykonanych realizacji. Na początku sprawdź od jak dawna działa dana firma na rynku. Te z wieloletnim doświadczeniem będą dobrym partnerem do współpracy. Organizacja eventów Warszawa z agencją eventową będzie o wiele prostsza niż samodzielne urządzanie spotkania. Dobra agencja eventowa ma w swoim portfolio setki, a nawet tysiące zorganizowanych imprez.
Co jeszcze wyróżnia dobrą agencję? To przede wszystkim bogata oferta, która pomaga znaleźć każdej firmie dokładnie to, czego poszukuje. Dużą popularnością cieszą się scenariusze imprez. Dlaczego? Wiele firm ceni sobie eventy spersonalizowane. Jakie scenariusze są popularne? Przedsiębiorstwa chętnie zatrudniają znane osoby do tego, by przeprowadziły warsztaty kulinarne. Kolejną, popularną formą spędzania czasu na imprezie integracyjnej jest spacer po górach bądź warsztaty survivalowe. Postaw na sprawdzoną agencję eventową, aby zorganizować wymarzoną imprezę.