Nawigacja

Athlon – opinie i potrzeby klientów to nasz priorytet

Branże

Usługi wynajmu długoterminowego są dziś standardem dla wielu firm. Rzadko która posiada auta na własność, szczególnie jeśli korzysta z dużej floty. W praktyce można bowiem liczyć na znacznie więcej niż tylko finansowanie pojazdów. Coraz częściej do oferty leasingowej włącza się szerokie pakiety usług dodatkowych, jak np. serwisowanie, zapewnienie narzędzi do zarządzania flotą czy pełne pakiety ubezpieczeń. Dzięki temu, korzystanie z usług firm CFM staje się normą zarówno dla dużych jak i mniejszych przedsiębiorców. Konkurencja jest spora. Jak zatem sprostać wyzwaniom rynku? W Athlon opinie i potrzeby klientów to priorytet. Troska i wychodzenie im naprzeciw, procentują.

Full Service Leasing – remedium na problemy z zarządzaniem flotą

Aktualna sytuacja na rynku – wzrost cen, mała dostępność aut – powoduje, że zarzadzanie flotą, zwłaszcza w dużych firmach, staje się coraz trudniejsze. Przedsiębiorcy zaczynają szukać oszczędności. Często okazuje się, że znalezienie samochodu w wyższej klasie i jednocześnie mieszczącego się w dotychczasowym budżecie, stanowi wyzwanie. Ponadto muszą sobie radzić z ograniczoną dostępnością nowych samochodów, a co za tym idzie – inaczej podchodzić do kwestii planowania zakupów i eksploatacji już posiadanych aut.

Kolejnym wyzwaniem są regulacje dotyczące ochrony środowiska i związana z tym konieczność wycofania aut z silnikiem diesla. Sprawy się komplikują, gdy auta benzynowe są niedostępne, a hybrydy czy auta elektryczne zbyt drogie. Dla wielu firm idealnym rozwiązaniem jest usługa Full Service Leasing. Dla Athlon, opinie zadowolonych klientów są tego najlepszym dowodem. Cenią oni szeroki zakres oferowanych usług, które mogą dostosowywać do własnych potrzeb.

Athlon – opinie z rynku na temat współpracy z firmami z sektora CFM

Firmy mają sprecyzowane oczekiwania wobec partnerów z sektora CFM. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Athlon, opinie usatysfakcjonowanych klientów dotyczą zwłaszcza kilku newralgicznych obszarów.

Tym, za co cenią swoich partnerów biznesowych, jest m.in. wysoka jakość obsługi, rozumiana głównie w kontekście szybkości i bezproblemowości kontaktów. Bardzo dobra komunikacja oznacza dla nich szybkość, precyzję, dokładność, kompletność informacji a także ich szybki przepływ. Tym, co obniża ocenę współpracy jest konieczność upominania się o informacje zwrotne i samodzielne monitorowanie sprawy.

Natomiast kolejną cenioną kwestią jest myślenie o interesach klienta, jak o własnych. Wyraża się to m.in. w wyszukiwaniu najlepszych cenowo ofert czy dbaniu o minimalizację kosztów tam, gdzie to możliwe. Jak wynika z doświadczeń Athlon, opinie klientów są tym bardziej pozytywne, im bardziej elastyczne podejście do firmy i jej problemów. Liczy się przede wszystkim właściwa obsługa klienta, szybkie reagowanie na jego potrzeby i nagłe sytuacje. Sprawne podstawianie samochodu zastępczego i oferowanie dobrej jakości pojazdów to przykłady takich działań.

Jeszcze większe oczekiwania stawia się przed obsługą w ramach pakietu „premium”, która ma bardziej indywidualny charakter. Tym co ją wyróżnia jest m.in. jakość oferowanych elementów, serwis door to door czy pierwszeństwo obsługi w serwisach. Tu liczy się komfort użytkownika, ponieważ w klasie premium klient powinien być szczególnie „dopieszczony”. Liczy na bardzo szybki czas reakcji czy naprawy. Oczekuje osoby dedykowanej do kompleksowej obsługi firmy, będącej zawsze do jego dyspozycji.

Dlaczego Athlon? Opinie i oceny klientów

W przypadku flot, aktualnym standardem na rynku jest kierowanie zapytań ofertowych do wielu dostawców. Problemy związane ze wzrostem cen i dostępnością samochodów powodują, że firmy często nie mogą ograniczać się do jednego leasingodawcy. Jeśli chodzi o wybór firmy Athlon, opinie klientów zazwyczaj dotyczyły korzystnej oferty finansowej oraz szybkości dostępności aut, przy porównywalnym zakresie oferowanych usług.

Jak pokazują wyniki badań satysfakcji klientów Athlon, do współpracy przekonuje ich także stosunek ceny do zakresu i jakości oferowanych usług. Ponadto doceniają zaangażowanie przedstawicieli firmy i proaktywną, sprawną komunikację, a także  elastyczność warunków i szeroki wybór samochodów. Co ciekawe, aż 28% badanych zdecydowało się na korzystanie z usług Athlon ponieważ nie znaleźli na rynku innych ofert, odpowiadających ich potrzebom.

Jak wiadomo firmę tworzą ludzie. Jak wypadają pracownicy Athlon w oczach klientów? Wśród ankietowanych znaleźli się także ci mający najświeższe doświadczenia z procesu sprzedaży, których zapytano o ocenę przedstawicieli handlowych Athlon – opinie były więcej niż pozytywne. Najwyżej oceniono kompetencje i wiedzę handlowców.

Kolejne pytania dotyczyły jakości oferowanych usług. Aż 83% respondentów określiło Athlon jako firmę świadczącą usługi wysokiej jakości. Za szczególnie istotne w tym obszarze klienci uznali dobrą komunikację i kontakt z klientem (24% badanych) a także wysoką jakość obsługi (23% badanych) oraz – w przypadku klientów serwisu – samochód zastępczy w standardzie serwisowanego samochodu. Jeżeli chodzi o elementy, które klienci cenią najbardziej podczas odbioru samochodu, są to  szybka, sprawna i bezproblemowa obsługa.

Nowoczesna flota w zasięgu ręki

Na rynku CFM widać dynamiczny rozwój kompleksowych usług „elektryfikacji” floty firmowej. Gra jednak nie toczy się tylko o to, kto szybciej spełni wymogi korporacyjnego CSR i zamieni samochody spalinowe na elektryczne. Wciąż liczą się kompetencje miękkie, jak dbałość o dobrą atmosferę i komunikację z klientem. To on bowiem stoi w centrum każdej udanej współpracy.

Dziś klienci oczekują elastycznego podejścia, dostosowania cyfrowych kanałów komunikacji, samoobsługi oraz sprzedaży zgodnej z ich potrzebami i przyzwyczajeniami. W Athlon opinie klientów wyznaczają kierunek rozwoju marki. Dlatego niezmiennie podejmuje ona działania – m.in. takie jak rozbudowa oferty o kompleksową usługę unowocześniania, uelastycznienia oraz elektryfikacji floty – które wzmacniają jej wizerunek jako nowoczesnej firmy doradczej i konsultingowej.

Zadzwoń Zaloguj się Kontakt