Treść główna
Case study
Media społecznościowe dla branży OZE z wykorzystaniem strategii employer branding
Klient Neptun Energy
OBSZARY DZIAŁANIA:


Neptun Energy to najsilniejsza sieć sprzedaży door-to-door w Polsce. W ostatnim kwartale 2022 zdecydowali, że w roku 2023 będą nie tylko najsilniejszą, ale i największą siecią sprzedaży w branży OZE.
Wyzwania
- Dostosowanie stylu i formatu komunikacji do poszczególnych grup odbiorców we wszystkich kanałach w mediach społecznościowych.
- Zbudowanie dopasowanej oraz zaangażowanej grupy odbiorców na każdym kanale social media - na Facebooku, Instagramie oraz na LinkedIn.
- Zaplanowanie i zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych oraz regularne publikacje z życia marki.
Nasze działania
- Opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
- Analiza działań konkurencji.
- Zbudowanie profesjonalnego wizerunku top managementu.
- Dostosowanie stylu komunikacji do poszczególnych kanałów w mediach społecznościowych.
- Współpraca z ambasadorami marki.
Rezultat
Zbudowanie profesjonalnego wizerunku marki w mediach społecznościowych oraz zbudowanie dopasowanej i zaangażowanej grupy odbiorców dla każdego kanału. Regularne publikacje, które są odzwierciedleniem wartości marki. Wykorzystanie kanałów Facebook, Instagram i LinkedIn do działań employer branding, rekrutacyjnych oraz promocyjnych.
- Obserwujący 2 000
- Zasięg 150 000
- Wizyty na profilach 26 000
Wykorzystane produkty
Strategia
Opracowanie skutecznej strategii komunikacji marki na podstawie analizy trendów, z dobraniem najlepszych narzędzi.
Dowiedz się więcejSocial Media
Skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi, wykorzystanie ich do realizacji celów sprzedażowych i promocyjnych firmy.
Dowiedz się więcejPrzygotowanie skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych dla Klienta z branży OZE, któremu zależało na komunikacji z grupą pracowników, a nie grupą odbiorców, czyli klientów ostatecznych, było dla nas wyzwaniem, które z sukcesem zrealizowaliśmy. Połączyliśmy tym samym strategię działania w mediach społecznościowych na różnych kanałach (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz strategię employer brandingową. Elastyczne podejście, znajomość trendów oraz branży pozwoliły nam wejść do ścisłej czołówki w zaledwie kwartał.


Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy
Obserwuj nas na LinkedIn