Treść główna
Klient
Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 25 lat. Kierunek, w którym podąża Etisoft wiąże się zarówno z rozwojem, który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet oraz z zaawansowanymi technologicznie produktami z zakresu automatyzacji procesów („Od etykiet do Przemysłu 4.0”). Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 400-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji. Ciągły rozwój firmy Etisoft wymaga zastosowania odpowiedniej komunikacji.
„Naszym celem było nie tylko odświeżenie wizerunku. Jesteśmy nowoczesną firmą z ambicjami, za którą stoją także doświadczenie i wiedza z zakresu nowych technologii. Koncentrujemy się na ciągłym rozwoju firmy, jej pracowników i produktów. Regularnie rozszerzamy rynki zbytu i stanowimy ważny głos w branży, będąc kreatorem zachodzących w niej zmian, a nie tylko obserwatorem i uczestnikiem. Nowe logo jest spójne z pożądanym wizerunkiem naszej firmy. Podkreśla naszą innowacyjność i profesjonalizm. – Tatiana Kuder, Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży w firmie Etisoft.”
Cele i działania Commplace
Naszym zadaniem było przeprowadzenie firmy przez rebranding, który zmienił jej wizerunek z dostawcy etykiet na firmę z przemysłu 4.0. Opracowaliśmy nowe logo i koncepcję brand design, które następnie przenieśliśmy na szablony materiałów biurowych i promocyjnych.
Ważnym dopełnieniem logo jest wielopłaszczyznowy claim: ETISOFT znaczy więcej (ETISOFT it means more), używany w materiałach marketingowych. Nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie semantycznych i alegorycznych znaczeń.
W kolejnym kroku stworzyliśmy nową stronę internetową. Kluczowym etapem były prace UX, w ramach których wypracowana została funkcjonalna struktura pozwalająca na zaprezentowanie oferty firmy zgodnie z potrzebami różnych typów odbiorców.
Istotnym elementem było także stworzenie autorskiego agregatora wiedzy – strefy ETISIDE, Content hub pozwoli firmie umocnić wizerunek eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.
Zastosowaliśmy również nowy „silnik”, czyli najnowocześniejsze rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na parametry typu szybkość ładowania, dostępność strony. Zastosowany layoutu jest zbieżny z wartościami firmy, nawiązując do nowych technologii, doświadczenia i profesjonalizmu.
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji:
• analiza założeń;
• spotkanie strategiczne.
Faza projektowania podstaw marki:
• projekt logo;
• projekt brand design;
• standaryzacja logo;
• standaryzacja brand design.
Faza projektowania materiałów:
• materiały biurowe;
• materiały promocyjne;
• materiały online.
Strona internetowa:
• koncepcja UX;
• projekt graficzny;
• wdrożenie.