Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

Etisoft

Etisoft

Branding | Design | Strona internetowa

Klient

Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 25 lat. Kierunek, w którym podąża Etisoft wiąże się zarówno z rozwojem, który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet oraz z zaawansowanymi technologicznie produktami z zakresu automatyzacji procesów („Od etykiet do Przemysłu 4.0”).  Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci. Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 400-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji. Ciągły rozwój firmy Etisoft wymaga zastosowania odpowiedniej komunikacji.

 

„Naszym celem było nie tylko odświeżenie wizerunku. Jesteśmy nowoczesną firmą z ambicjami, za którą stoją także doświadczenie i wiedza z zakresu nowych technologii. Koncentrujemy się na ciągłym rozwoju firmy, jej pracowników i produktów. Regularnie rozszerzamy rynki zbytu i stanowimy ważny głos w branży, będąc kreatorem zachodzących w niej zmian, a nie tylko obserwatorem i uczestnikiem. Nowe logo jest spójne z pożądanym wizerunkiem naszej firmy. Podkreśla naszą innowacyjność i profesjonalizm. – Tatiana Kuder, Kierownik Działu Rozwoju Sprzedaży w firmie Etisoft.”

Cele i działania Commplace

Naszym zadaniem było przeprowadzenie firmy przez rebranding, który zmienił jej wizerunek z dostawcy etykiet na firmę z przemysłu 4.0. Opracowaliśmy nowe logo i koncepcję brand design, które następnie przenieśliśmy na szablony materiałów biurowych i promocyjnych.

Ważnym dopełnieniem logo jest wielopłaszczyznowy claim: ETISOFT znaczy więcej (ETISOFT it means more), używany w materiałach marketingowych. Nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie semantycznych i alegorycznych znaczeń.

W kolejnym kroku stworzyliśmy nową stronę internetową. Kluczowym etapem były prace UX, w ramach których wypracowana została funkcjonalna struktura pozwalająca na zaprezentowanie oferty firmy zgodnie z potrzebami różnych typów odbiorców.

Istotnym elementem było także stworzenie autorskiego agregatora wiedzy – strefy ETISIDE, Content hub pozwoli firmie umocnić wizerunek eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.

Zastosowaliśmy również nowy „silnik”, czyli najnowocześniejsze rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na parametry typu szybkość ładowania, dostępność strony. Zastosowany layoutu jest zbieżny z wartościami firmy, nawiązując do nowych technologii, doświadczenia i profesjonalizmu.

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji:

• analiza założeń;
• spotkanie strategiczne.

Faza projektowania podstaw marki:

• projekt logo;
• projekt brand design;
• standaryzacja logo;
• standaryzacja brand design.

Faza projektowania materiałów:

• materiały biurowe;
• materiały promocyjne;
• materiały online.

Strona internetowa:

• koncepcja UX;
• projekt graficzny;
• wdrożenie.

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt