Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

I

Idosell- co to jest?

Definicja Idosell to polskie oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. System działa w oparciu o model Saas – czyli miesięczny abonament – i zapewnia wszystkie niezbędne funkcje do samodzielnego zarządzania sklepem online.  Jak działa Idosell? Tworząc sklep na platformie Idosell, na samym początku wypełniamy formularz zamówienia, w którym podajemy takie dane jak nazwa domeny, rodzaj wybranej […]

Czytaj więcej

Insight marketing

Insight marketing – definicja Insight marketing to strategia marketingowa, w której wykorzystujemy informacje pozyskiwane w toku pogłębionych badań rynku lub własnych obserwacji w celu jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb i preferencji naszych potencjalnych klientów. Insight marketing to nie tylko skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży, ale także szansa na budowanie silnych, bardziej autentycznych i elastycznych marek. Insight […]

Czytaj więcej

Instrumenty marketingu

Definicja Instrumenty marketingu to pewne określone filary, na których opierają się działania promocyjne i które należy mieć na względzie przy wszelkich przedsięwzięciach służących budowaniu wizerunku marki, poznawaniu odbiorców, informowaniu klientów o ofercie, przekonywaniu ich do skorzystania z usług, a także kształtowaniu relacji z nimi. Zbiór ten może się różnić w zależności od przyjętej koncepcji. Instrumenty […]

Czytaj więcej

Istota marketingu

Istota marketingu – definicja Najkrótsza definicja marketingu brzmi: „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”. Istota marketingu wg Philipa Kotlera to proces planowania i realizacji koncepcji, ustalania cen, promocji oraz dystrybucji produktów, usług i pomysłów, w celu tworzenia wymiany, która zaspokaja cele zarówno jednostki, jak i organizacji. Istota marketingu obejmuje zatem cały szereg działań, dzięki którym firma może […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt