Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

C

Claim marketing

Definicja Claim marketing – jest to budowanie w świadomości odbiorcy wiedzy na temat marki lub produktu za pomocą krótkiego hasła lub sloganu (tagline), zawierającego kluczowe informacje mogące wpłynąć na decyzję o zakupie danego produktu lub usługi. Zadaniem hasła jest utrwalanie w świadomości klienta pozytywnych skojarzeń na temat marki oraz  stworzenie w umyśle potencjalnego klienta skróconego […]

Czytaj więcej

Cross marketing

Definicja Cross marketing – w dosłownym tłumaczeniu „marketing krzyżowy” – to strategia, która polega na współpracy pomiędzy co najmniej dwiema markami w celu wzajemnej promocji produktów lub usług. Stanowi formę marketingu partnerskiego, umożliwiającego firmom pozyskanie nowych klientów i zwiększenie swojej rozpoznawalności na rynku. To silne i opłacalne narzędzie. Cross marketing – ciekawostki, które musisz znać! […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt