Treść główna
Kluczowe dane
- 9 wizualizacji wykorzystania logotypu na różnorodnych nośnikach
- 5 wersji kolorystycznych logotypu
- 1 lider na rynku
- Pobierz Case study
Historia klienta
Firma Etisoft funkcjonuje na rynku już od ponad 25 lat. Kierunek, w którym podąża Etisoft wiąże się zarówno z rozwojem, który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet oraz z zaawansowanymi technologicznie produktami z zakresu automatyzacji procesów („Od etykiet do Przemysłu 4.0”).
Ponadto w pierwszym kwartale 2020 roku marka wprowadziła na rynek innowację na skalę Europy – samoprzylepne maseczki jednorazowe, a także dodatkowe produkty z klasy Etisoft Personal Protection – przyłbice dla dorosłych oraz przyłbice dla dzieci.
Największą wartością firmy Etisoft jest ponad 400-osobowy zespół wykwalifikowanych pracowników. W Etisoft pracują specjaliści stale poszukujący nowych rozwiązań, materiałów i surowców; eksperci zajmujący się systemami znakowania i automatycznej identyfikacji, oprogramowania i serwisu oraz technolodzy produkcji.
Obecnie marka Etisoft jest liderem na rynku w swojej branży. Stale powiększa portfolio oferowanych produktów i usług, działając zarówno na arenie polskiej, jak i zagranicznej.
CELE BIZNESOWE
Zwiększanie wartości grupy Etisoft.
Zbudowanie silnej rozpoznawalnej marki ETISOFT i utrzymanie wizerunku dynamicznej firmy zatrudniającej profesjonalistów.
Wzrost zainteresowania marką przez potencjalnych partnerów biznesowych oraz klientów (zarówno krajowych, jak i zagranicznych).
Umocnienie pozycji firmy na rynkach zagranicznych.
Rozwiązanie
ROZWIĄZANIE
Rebranding marki, na który składało się zaprojektowanie i implementacja nowego logo, tak aby cała komunikacja wizualna była spójna z pożądanym wizerunkiem Etisoft
marki nowoczesnej, kreującej trendy, będącej liderem w swojej dziedzinie.
Agencja PR
rebranding marki – odświeżone logo
Przeprowadzenie liftingu logo stanowiło unowocześnienie i wzmocnienie całego wizerunku ETISOFT. Odświeżony znak został zaprojektowany tak, by ułatwić marce ekspansję na nowe rynki, jednocześnie podkreślając jej profesjonalizm i innowacyjność. Nowe logo pozwoli także na silne wyróżnienie się marki na tle zagranicznej konkurencji.
„ETISOFT znaczy więcej”
Istotnym dopełnieniem logo stał się wielopłaszczyznowy claim „ETISOFT znaczy więcej” (ETISOFT it means more). Ta nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie semantycznych i alegorycznych znaczeń.
Przedstawiony claim pozwala z jednej strony na dosłowną identyfikację głównych działań firmy (od etykiet), jak i metaforyczne, lecz skompresowane ujęcie wszystkich najważniejszych mocnych stron marki – bogatego doświadczenia, dynamizmu i autorskich rozwiązań działu R&D. Jako że marka działa zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, zaproponowano zarówno polskie jak i angielskie dopełnienia claimu.
Ponadto eksperci Commplace przygotowali całościowy plan i harmonogram wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej, który systematycznie był implementowany. Odświeżone logo zostało wykorzystanie na materiałach marketingowych marki Etisoft – wizytówkach, gadżetach, ofertach sprzedażowych, a także w gazetce firmowej – Nawoju.
Wykorzystane produkty
Strategia komunikacji
Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie
Dowiedz się więcejAudyt marketingowy
Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing
Dowiedz się więcej