Treść główna
Kluczowe dane
- 2 157 109 odbiorców komunikatu
- 47 publikacji i wzmianek w internecie, prasie, telewizji i radiu
- 1 miesiąc intensywnych przygotowań strategii i pracy nad implementacją
- Pobierz Case study
Historia klienta
Gliwicka firma Etisoft stworzyła innowacyjny model samoprzylepnej maseczki ochronnej. Do produkcji maseczek wykorzystano najnowocześniejszą z posiadanych maszyn – specjalistyczne urządzenie umożliwiające wytwarzanie precyzyjnych wykrojów wielowarstwowych. Na co dzień wspiera ono produkcję na potrzeby branży samochodowej i elektronicznej. W związku z epidemią COVID-19 Zarząd podjął decyzję o zmianie zastosowania urządzenia i wprowadzeniu na rynek nowego produktu. W efekcie proces produkcji maseczek stał się w pełni automatyczny, a zastosowana nowoczesna technologia zagwarantowała wysoką jakość. Aktualnie samoprzylepne maseczki ochronne Masticks, obok przyłbic stanowią innowacyjne rozwiązanie z kategorii ETISOFT PERSONAL PROTECTION, wspierając profilaktykę antywirusową. Dystrybuowane są zarówno w kraju, jak i za granicę.
CELE STRATEGII I KAMPANII PR
Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu – samoprzylepnej maseczki ochronnej Masticks.
Komunikacja marketingowa z akcentami na hasła: polska marka, innowacja, bezpieczeństwo.
Dotarcie do potencjalnych odbiorców – zarówno z rynku B2B, jak i B2C.
Rozwiązanie
ROZWIĄZANIE
Zaprojektowanie i implementacja strategii komunikacji marki Masticks.
Komunikacja marketingowa oparta na prezentacji innowacyjności polskiego rozwiązania, jednocześnie nawiązująca do dotychczasowego wizerunku marki – eksperta z zakresu nowych technologii.
Przygotowany przekaz skierowano do szerokiego grona odbiorców – zarówno mediów ogólnopolskich (TV, radio, portale internetowe, prasa), jak i branżowych.
Statystyki
- 2 157 109 dokładnie do tylu osób dotarliśmy z przekazem medialnym
- 2 liczba stworzonych informacji prasowych, które były dystrybuowane do mediów
- 37 liczba publikacji w internecie
- 3 liczba publikacji w prasie
- 3 wzmianki w programach telewizyjnych
- 4 wzmianki w audycjach radiowych
Komunikacja marketingowa – efekty przerosły nasze oczekiwania
Dzięki przygotowanej przez nas strategii PR publikacje i wzmianki pojawiły się w tytułach takich jak: Teleexpress, Dzień dobry TVN, TVP Katowice, Polska Agencja Prasowa, Polska Times, Radio Eska, Radio Złote Przeboje, Dziennik Zachodni.
Wykorzystane produkty
Audyt marketingowy
Audyt marketingowy - analiza sposobu komunikacji i wydatków na marketing
Dowiedz się więcejGrupa docelowa
Grupa docelowa – analiza potrzeb. Ustalamy do kogo i jak powinieneś mówić
Dowiedz się więcejStrategia komunikacji
Strategia komunikacji w Internecie - opracowanie i wdrożenie
Dowiedz się więcej