Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

R

RedCart – co to jest?

Definicja RedCart to wywodzące się z Polski oprogramowanie do budowy sklepów internetowych, funkcjonujące w modelu SaaS. RedCart oferuje dostęp do wielu narzędzi i funkcji niezbędnych do prawidłowej pracy sklepu zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców. Jak działa RedCart? RedCart to oprogramowanie, które pomaga samodzielnie zbudować sklep internetowy, ale też pozwala sprzedawać na popularnych platformach, […]

Czytaj więcej

Reklama komercyjna

Definicja Reklama komercyjna to działanie promocyjne, którego celem jest przekonanie odbiorców do zakupu konkretnego towaru lub skorzystanie z oferowanej usługi. Reklama komercyjna nastawiona jest przede wszystkim na zysk danej organizacji. Reklama komercyjna – ciekawostki Reklama komercyjna jest totalnym przeciwieństwem reklamy społecznej. Od samego początku swojego powstanie jej głównym założeniem jest promowanie produktu i generowanie zysku. […]

Czytaj więcej

Reklama kontekstowa

Definicja Reklama kontekstowa to forma reklamy dostosowana do konkretnego kontekstu i skierowana do określonej grupy odbiorców. Ten rodzaj reklamy doskonale współgra z treścią strony, na której jest prezentowana, wzbudzając zainteresowanie użytkowników. Najczęściej przyjmuje formę banerów lub linków tekstowych. Reklama kontekstowa – ciekawostki, które musisz znać! Reklama kontekstowa jest bardzo dobrze dopasowana do treści witryny. Jak […]

Czytaj więcej

Reklama natywna

Definicja Reklama natywna to forma promocji, która jest harmonijnie dostosowana do kontekstu treści, w którym się pojawia. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych, reklama natywna stara się wpasować w naturalny charakter danego medium, co sprawia, że jest mniej inwazyjna dla użytkownika. Może przybierać różne formy, takie jak artykuły sponsorowane, wpisy na portalach społecznościowych czy też […]

Czytaj więcej

Reklama społeczna

Definicja Reklama społeczna to forma komunikacji marketingowej, której celem jest promowanie społecznych idei, wartości lub działań mających pozytywny wpływ na społeczeństwo. W odróżnieniu od tradycyjnych reklam, nakłaniających do zakupu produktów czy usług, reklama społeczna skupia się na budowaniu świadomości społecznej oraz zmianie postaw i zachowań na lepsze. Reklama społeczna – ciekawostki Reklama społeczna to rodzaj […]

Czytaj więcej

Remarketing

Definicja Remarketing, inaczej retargeting, to skierowanie swojej oferty reklamowej ponownie do osoby, która już wcześniej znalazła się na naszej witrynie internetowej, ale nie doszło do konwersji. Remarketing polega na tym, że osobom tym wyświetlają się reklamy konkretnej marki, w czasie gdy odwiedzają inne witryny internetowe. Remarketing jest niezwykle cennym działaniem, gdyż obecnie klienci często nie […]

Czytaj więcej

RTB marketing

RTB marketing – definicja RTB marketing (Real Time Bidding marketing), to zaawansowany model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w internecie oparty na licytacjach. Istotą RTB marketingu jest skuteczne dotarcie do konkretnej grupy docelowej oraz precyzyjny dobór formy reklamy w określonym miejscu i czasie. W RTB marketingu każde wyświetlenie danej reklamy w internecie jest licytowane w czasie […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt