Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

O

Opencart – co to jest?

Definicja Opencart to platforma e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego. Oprogramowanie to dostępne jest w systemie Open Source, co oznacza możliwość dowolnej modyfikacji i korzystania z wielu funkcji, a także brak opłaty licencyjnej.  Jak działa Opencart? Tworzenie sklepu internetowego z pomocą platformy Opencart jest niezwykle proste i zajmuje zaledwie 5 minut. W pierwszej kolejności należy założyć […]

Czytaj więcej

Opis kategorii

Definicja Opis kategorii (category description) to tekst informacyjny służący wyjaśnieniu, czym jest dana grupa produktów, znajdująca się w sklepie internetowym. Opis kategorii ma zatem charaktery nie tylko informacyjny, ale i sprzedażowy, gdyż jego zadaniem jest zachęta do zapoznania się z daną kategorią produktów, a następnie ich zakup. Opis kategorii – ciekawostki Dobry opis kategorii powinien […]

Czytaj więcej

Opis produktu

Definicja Opis produktu (product description) jest to tekst zamieszczony zazwyczaj w sklepie internetowym, opisujący czym dokładnie jest dany wyrób. Opis produktu zawiera informacje o samym produkcie, ale także zachętę do zakupu. Im lepszy opis produktu, pisany językiem korzyści, tym większe prawdopodobieństwo że klient go kupi. To ważne tym bardziej, że opis produktu zastępuje możliwość jego […]

Czytaj więcej

Outbound marketing

Definicja Outbound marketing (marketing wychodzący) to zespół działań proaktywnych polegających na wychodzeniu z inicjatywą do klienta, jego aktywnym poszukiwaniem oraz budowaniem w  świadomości odbiorcy obrazu marki za pośrednictwem reklam i akcji promocyjnych. Ciekawostki  Informacje Komunikacja w tym modelu ma charakter jednokierunkowy: sprzedawca wychodzi z informacją do odbiorcy, który w wyniku przekazu może stać się nabywcą […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt