Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

D

Direct marketing

Definicja Direct marketing, inaczej zwany promocją bezpośrednią, jest formą interakcji z klientami opartą na indywidualnych komunikatach kierowanych do odpowiednio dobranej grupy odbiorców, by uzyskać ich reakcję. Direct marketing – ciekawostki Istotą direct marketingu jest bezpośrednia komunikacja. Z tego względu to jedna z najbardziej efektywnych form reklamy, bo pozwala dotrzeć z odpowiednim komunikatem, informacją czy ofertą […]

Czytaj więcej

Display marketing

Definicja Display marketing to jedno z najczęściej wykorzystywanych obecnie narzędzi marketingowych. Polega on na promocji produktów oraz usług za pomocą reklam graficznych, pojawiających się na ekranach, a konkretnie stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych czy też na innych platformach online. To skuteczna metoda poszerzania grupy odbiorców i zwiększenia świadomości marki. Display marketing – ciekawostki, które musisz […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt