Treść główna
Case study
Mieszkanie pełne PROFIT-ów, czyli dzień otwarty dla branży deweloperskiej z wykorzystaniem kampanii w Social Media
Klient Profit Development
OBSZARY DZIAŁANIA:
- PR
- Event Marketing
PROFIT Development S.A. to wrocławski deweloper, który działa na rynku nieruchomości od 2003 roku. Buduje mieszkania - nie tylko na rynku wrocławskim - zarówno do celów prywatnych, jak również jako inwestycje.
Wyzwania
- Zbudowanie dopasowanej oraz zaangażowanej grupy odbiorców na Facebooku w celu zaproszenia na wydarzenie
- Publikacja informacji prasowych w mediach lokalnych oraz ogólnoinformacyjnych w kontekście Dnia Otwartego
- Zorganizowanie wydarzenia od A do Z – podwykonawcy, partnerzy, media, obecność na wydarzeniu
Nasze działania
- Opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- Organizacja wydarzenia pod kątem potrzeb klienta, budżetowania usług podwykonawców, harmonogram wydarzenia oraz obecność na evencie
- Komunikacja Dnia Otwartego na Facebook w ramach dedykowanego wydarzenia oraz lokalnych grup dyskusyjnych
- Dostosowanie stylu komunikacji do poszczególnych kanałów SM & PR
- Współpraca z partnerami – Decoroom, Doradca inwestycyjny NOTUS Finanse
Rezultat
Wydarzenie zgromadziło dziesiątki potencjalnych klientów, którzy byli zainteresowani inwestycją dewelopera. W ramach wydarzenia o dedykowanej nazwie „Mieszkanie pełne PROFIT-ów” Commplace zorganizował szereg niestandardowych działań, m.in.:
• Spotkanie z ekspertem home staging Anną Kwapisz, która przeprowadziła "szybki kurs" atrakcyjnego urządzania wnętrz – przydatny dla codziennego życia, pracy w trybie home working, a także dla zainteresowanych mieszkaniami pod wynajem
• Specjalne stanowisko, gdzie doradca finansowy Notus Finanse podpowiadał opcje finansowania, doradzał, przedstawiał informacje o zmianach w obecnym systemie kredytowym
• Spotkanie z ekspertem ds. wyboru łóżek i materacy firmy Azzardi, czyli zdrowego snu. Uczestnicy wydarzenia zyskali informacje na temat wpływu materaca na prawidłową postawę, kręgosłup, codzienne funkcjonowanie w trybie siedzącym
• Warsztat florystyczny z ekspertką z firmy Zarosło na temat roślin biurowych i do wnętrz domowych Poza atrakcyjnością wydarzenia, informacja o wydarzeniu pojawiła się w mediach oraz wzbudzić zaangażowanie na Facebook.
• Spotkanie z ekspertem home staging Anną Kwapisz, która przeprowadziła "szybki kurs" atrakcyjnego urządzania wnętrz – przydatny dla codziennego życia, pracy w trybie home working, a także dla zainteresowanych mieszkaniami pod wynajem
• Specjalne stanowisko, gdzie doradca finansowy Notus Finanse podpowiadał opcje finansowania, doradzał, przedstawiał informacje o zmianach w obecnym systemie kredytowym
• Spotkanie z ekspertem ds. wyboru łóżek i materacy firmy Azzardi, czyli zdrowego snu. Uczestnicy wydarzenia zyskali informacje na temat wpływu materaca na prawidłową postawę, kręgosłup, codzienne funkcjonowanie w trybie siedzącym
• Warsztat florystyczny z ekspertką z firmy Zarosło na temat roślin biurowych i do wnętrz domowych Poza atrakcyjnością wydarzenia, informacja o wydarzeniu pojawiła się w mediach oraz wzbudzić zaangażowanie na Facebook.
- Wyświetleń na Facebooku +200 000
- Zasięg komunikatów w Social Mediach +50 000
- Zasięg informacji medialnych ~3 000 000
Wykorzystane produkty
Event Marketing
Sprawiamy, by określenia „legendarne” i „kultowe” na zawsze towarzyszyły eventom firmowym naszych klientów.
Dowiedz się więcejZorganizowanie wydarzenia od A do Z jest zawsze ogromnym wyzwaniem, ale po raz kolejny możemy z dumą powiedzieć, że stanęliśmy na wysokości zadania! Nasz zespół pracował ciężko, aby zapewnić doskonałą obsługę i spełnić oczekiwania naszego klienta. Cieszymy się, że nasze wysiłki przyniosły zadowolenie i satysfakcję. To dla nas ważne potwierdzenie, że nasza praca ma pozytywny wpływ na biznes naszych klientów. Dziękujemy Profit Development za zaufanie i możliwość uczestnictwa w inspirującym projekcie.
Dzielimy się wiedzą, inspirujemy, doradzamy
Obserwuj nas na LinkedIn