Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

W

Wartościowa treść

Definicja Nieodłącznie związana z content marketingiem, wartościowa treść to niezbędny element pozyskiwania uwagi odbiorców. Odwiedzającym daną stronę internetową dostarcza pożądanych informacji, a to przekłada się bezpośrednio na liczbę pozyskanych klientów. Sekretem wartościowej treści jest przedstawienie jej w taki sposób, by każdy odbiorca był przekonany, iż kierowana jest właśnie do niego. Ciekawostki, czyli co warto wiedzieć […]

Czytaj więcej

Wartościowe linki

Definicja Linki, inaczej hiperłącza, to rodzaj odnośników, za pomocą których można szybko i skutecznie przemieszczać się pomiędzy interesującymi nas treściami. Pojęcie linków pojawia się w obecnych czasach bardzo często, a linkowanie pozytywnie wpływa na uzyskanie silnej pozycji danej strony w wyszukiwarce internetowej. Wartościowe linki muszą być związane z tematyką strony – tylko tak zachęcą odbiorców […]

Czytaj więcej

WooCommerce – co to jest?

Definicja WooCommerce to darmowa wtyczka, czyli open source dla WordPressa, inaczej mówiąc system do zarządzania treścią strony WWW, na której mieści się sklep internetowy. Wtyczka WooCommerce umożliwia właścicielom stron internetowych zakładanie na nich sklepów online. Dostępna jest w języku polskim i opiera się na prostym, intuicyjnym działaniu.  Jak działa WooCommerce? WooCommerce należy do najpopularniejszych obecnie […]

Czytaj więcej

Wyszukiwanie głosowe

Definicja Wyszukiwanie głosowe to niezwykle pomocne narzędzie, które pozwala przeszukiwać zasoby Internetu przy pomocy wypowiadanych poleceń głosowych. Oznacza to brak konieczności wpisywania słów w wyszukiwarkę, co wielu osobom zdecydowanie ułatwi znalezienie pożądanego hasła, a także zdecydowanie skróci potrzebny na to czas. Wyszukiwanie głosowe – dzięki szybkiemu rozwojowi technologii – znajduje się obecnie już w większości […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Panel klienta Kontakt