Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

E

Elementy marketingu

Definicja Elementy marketingu to pewne składowe kompozycji marketingowej, niezbędnej do tego, by pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż. Pojęcie to jest ściśle związane z koncepcją marketingu mix, który wyróżnia cztery podstawowe i zarazem niezbędne elementy złożonego procesu, jakim jest marketing: produkt (product), cenę (price), dystrybucję (place) i promocję (promotion). Elementy marketingu – ciekawostki, które musisz znać! […]

Czytaj więcej

Elementy marketingu mix

Definicja Elementy marketingu mix to składowe kompozycji marketingowej odgrywające rolę w procesie promocji i sprzedaży produktów i usług. Elementy te dotyczą różnych aspektów działania związanego z kreowaniem i komunikowaniem marki oraz prowadzeniem interakcji z klientami i konkurencją.  Ciekawostki Informacje  Model mix marketingu może zawierać różne komponenty i ukazywać odmienne perspektywy. Wybierając własny schemat planowania warto […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt