Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

A

Affiliate marketing

Definicja Affiliate marketing – marketing afiliacyjny – to rodzaj modelu marketingowego, w którym zewnętrzny podmiot (np. blogger, youtuber, influencer) promuje produkt lub usługę, w zamian otrzymując prowizję za każdą wygenerowaną sprzedaż, rejestrację lub inną aktywność klienta będącą przedmiotem umowy.  Ciekawostki  Informacje Model afiliacyjny może składać się z trzech lub czterech komponentów. Na początku łańcucha afiliacyjnego […]

Czytaj więcej

Agresywny marketing

Definicja Agresywny marketing to forma promocji polegająca na wykorzystaniu bardzo intensywnych, a czasem też nietypowych form reklamy w celu szybkiego zwiększenia sprzedaży produktów lub usług. Może obejmować przykładowo bombardowanie potencjalnych klientów telefonami czy wysyłanie masowych maili. Agresywny marketing – ciekawostki, które musisz znać! Głównym celem marketingu agresywnego jest bardzo szybkie pozyskiwanie klientów i generowanie sprzedaży. […]

Czytaj więcej

AtomStore – co to jest?

 Definicja AtomStore to platforma e-commerce typu SaaS, która pozwala na założenie od podstaw, przeniesienie z innej platformy i zarządzanie sklepem internetowym. AtomStore to oprogramowanie nastawione na rozwój, dlatego wciąż jest ulepszane, na czym zyskują użytkownicy platformy i klienci sklepów.  Jak działa AtomStore? AtomStore daje możliwość korzystania z ogromnej liczby wbudowanych najnowocześniejszych funkcji. Z tego powodu […]

Czytaj więcej

Audyt UX – co to jest, definicja

Audyt UX to narzędzie, które służy do badania użyteczności danej strony internetowe poprzez jej szczegółowe analizowanie. Badane są przede wszystkim konkretne doświadczenia użytkowników pod względem użyteczności. Przeprowadzenie audytu ma pomóc w zidentyfikowaniu problemów i odnalezieniu niezgodności względem oczekiwania klientów, ale także wskazuje mocne aspekty strony i pomaga w jej optymalizacji.  Audyt UX – ciekawostki, o […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt