Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

P

Pamięć cache

Definicja Pamięć cache to rodzaj pamięci komputerowej, która przechowuje tymczasowo dane, aby umożliwić szybszy dostęp do nich przez procesor lub inne elementy systemu. Głównym celem pamięci cache jest zwiększenie efektywności systemu poprzez ograniczenie czasu oczekiwania na dostęp do danych. Pamięć cache jest to inaczej pamięć podręczna. Jej zadaniem jest zbieranie danych pochodzących z przeglądarki internetowej […]

Czytaj więcej

Planner marketing

Definicja Planowanie w marketingu jest niezwykle ważnym elementem strategii reklamowej małych i dużych firm. To specjalnie opracowany plan działania, dzięki któremu marka może skutecznie dotrzeć do klientów, budować swój wizerunek i sukcesywnie zwiększać sprzedaż produktów czy usług. W ramach planner marketingu specjaliści opracowują kompleksowe strategie oparte na analizie rynku oraz potrzeb potencjalnych klientów, a następnie […]

Czytaj więcej

Prestashop – co to jest?

Definicja Prestashop to darmowe oprogramowanie typu open source służące do tworzenia sklepów internetowych, dostępne w języku polskim. Platforma ta pomaga w prosty sposób zarządzać sklepem internetowym, oczywiście całkowicie samodzielnie. Ponadto jest niezwykle rozbudowana i dlatego z powodzeniem sprawdza się nawet w największych biznesach.  Jak działa Prestashop? Na początek należy pobrać oprogramowanie znajdujące się na oficjalnej […]

Czytaj więcej

Psychologia marketingu

Definicja Psychologia marketingu jest dziedziną wiedzy na temat ludzkich zachowań, potrzeb, motywacji i procesów decyzyjnych. Jej celem poznawczym jest zrozumienie mechanizmów stojących za skutecznością poszczególnych działań, natomiast cel aplikacyjny stanowi prowadzenie skutecznych działań sprzedażowych i marketingowych. Ciekawostki Informacje  Jest wiele obszarów wiedzy psychologicznej, które mogą mieć przełożenie na działania marketingowe. Lista ta jest nieustannie rozbudowywana, […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt