Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

L

LTV marketing

LTV marketing – definicja LTV marketing (LifeTime Value marketing) to strategia marketingowa wykorzystująca wartość długoterminową (życiową) klienta, którą oblicza się biorąc od uwagę wartość wszystkich transakcji, jakie dany klient kiedykolwiek zawarł z konkretną firmy. Wskaźnik wykorzystywany w LTV marketingu pozwala dokładnie określić, jaki zysk przynosi pojedynczy klient. Znając tą wartość, można właściwie dobrać konkretne narzędzia […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt