Usługi

Public Relations Strategia komunikacji Branding Google Ads Pozycjonowanie stron Tworzenie stron www

Oferta produktowa

Eventy firmowe Food marketing Komunikacja marketingowa Projektowanie graficzne Wsparcie sprzedaży Online marketing

Oferta konsultingowa

Social Media Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie kryzysowe Employer Branding Marketing referencyjny Customer Lifetime Value Marketing B2B

Treść główna

powrót

F

Field marketing

Definicja Field marketing to chętnie wykorzystywana przez firmy strategia marketingowa, która polega na bezpośrednim dotarciu do odbiorców poprzez interakcję z nimi na terenie ich najbliższego otoczenia. Jest to bardzo skuteczna metoda pozyskiwania klientów oraz budowania relacji z nimi poprzez bezpośredni kontakt i personalizowane podejście. Field marketing – ciekawostki, które musisz znać! W czasach dynamicznie rozwijającego […]

Czytaj więcej

Freelance marketing

Definicja Freelance marketing to jedna z najpopularniejszych form pracy w branży marketingowej. W ramach takiej aktywności zawodowej specjalista do spraw marketingu samodzielnie wykonuje zlecenia dla różnych firm lub klientów, bez konieczności stałego zatrudnienia w jednym miejscu. Pracuje więc jako „wolny strzelec”, najczęściej prowadząc własną działalność gospodarczą. Freelance marketing – ciekawostki, które musisz znać! Warto podkreślić, […]

Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy w rozwoju biznesu?

Bartosz Zieliński

Bartosz Zieliński Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Zadzwoń Zaloguj się Kontakt