Dienstleistungen

Öffentlichkeitsarbeit Kommunikationsstrategie Branding Google Ads Positionierung von Webseiten Webseitenentwicklung

Produktangebot

Firmenveranstaltungen Lebensmittelmarketing Marketingkommunikation Grafikdesign Vertriebsunterstützung Online Marketing

Beratungsangebot

Sozialen Medien Interne Kommunikation Krisenmanagement Arbeitgebermarke Referenzmarketing Customer Lifetime Value B2B-Marketing

Hauptinhalt

zurückkehren

UM

Opencart – co to jest?

Definicja Opencart to platforma e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego. Oprogramowanie to dostępne jest w systemie Open Source, co oznacza możliwość dowolnej modyfikacji i korzystania z wielu funkcji, a także brak opłaty licencyjnej.  Jak działa Opencart? Tworzenie sklepu internetowego z pomocą platformy Opencart jest niezwykle proste i zajmuje zaledwie 5 minut. W pierwszej kolejności należy założyć […]

Weiterlesen

Kategorie beschreibung

Definicja Opis kategorii (category description) to tekst informacyjny służący wyjaśnieniu, czym jest dana grupa produktów, znajdująca się w sklepie internetowym. Opis kategorii ma zatem charaktery nie tylko informacyjny, ale i sprzedażowy, gdyż jego zadaniem jest zachęta do zapoznania się z daną kategorią produktów, a następnie ich zakup. Opis kategorii – ciekawostki Dobry opis kategorii powinien […]

Weiterlesen

Produktbeschreibung

Definicja Opis produktu (product description) jest to tekst zamieszczony zazwyczaj w sklepie internetowym, opisujący czym dokładnie jest dany wyrób. Opis produktu zawiera informacje o samym produkcie, ale także zachętę do zakupu. Im lepszy opis produktu, pisany językiem korzyści, tym większe prawdopodobieństwo że klient go kupi. To ważne tym bardziej, że opis produktu zastępuje możliwość jego […]

Weiterlesen

Outbound marketing

Definicja Outbound marketing (marketing wychodzący) to zespół działań proaktywnych polegających na wychodzeniu z inicjatywą do klienta, jego aktywnym poszukiwaniem oraz budowaniem w  świadomości odbiorcy obrazu marki za pośrednictwem reklam i akcji promocyjnych. Ciekawostki  Informacje Komunikacja w tym modelu ma charakter jednokierunkowy: sprzedawca wychodzi z informacją do odbiorcy, który w wyniku przekazu może stać się nabywcą […]

Weiterlesen

Benötigen Sie Unterstützung bei Ihrer Geschäftsentwicklung?

Bartosz Zielinski

Bartosz Zielinski Geschäftsführer

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Ruf mich an Einloggen Kontakt