Dienstleistungen

Öffentlichkeitsarbeit Kommunikationsstrategie Branding Google Ads Positionierung von Webseiten Webseitenentwicklung

Produktangebot

Firmenveranstaltungen Lebensmittelmarketing Marketingkommunikation Grafikdesign Vertriebsunterstützung Online Marketing

Beratungsangebot

Sozialen Medien Interne Kommunikation Krisenmanagement Arbeitgebermarke Referenzmarketing Customer Lifetime Value B2B-Marketing

Hauptinhalt

zurückkehren

UND

Affiliate marketing

Definicja Affiliate marketing – marketing afiliacyjny – to rodzaj modelu marketingowego, w którym zewnętrzny podmiot (np. blogger, youtuber, influencer) promuje produkt lub usługę, w zamian otrzymując prowizję za każdą wygenerowaną sprzedaż, rejestrację lub inną aktywność klienta będącą przedmiotem umowy.  Ciekawostki  Informacje Model afiliacyjny może składać się z trzech lub czterech komponentów. Na początku łańcucha afiliacyjnego […]

Weiterlesen

Agresywny marketing

Definicja Agresywny marketing to forma promocji polegająca na wykorzystaniu bardzo intensywnych, a czasem też nietypowych form reklamy w celu szybkiego zwiększenia sprzedaży produktów lub usług. Może obejmować przykładowo bombardowanie potencjalnych klientów telefonami czy wysyłanie masowych maili. Agresywny marketing – ciekawostki, które musisz znać! Głównym celem marketingu agresywnego jest bardzo szybkie pozyskiwanie klientów i generowanie sprzedaży. […]

Weiterlesen

AtomStore – co to jest?

 Definicja AtomStore to platforma e-commerce typu SaaS, która pozwala na założenie od podstaw, przeniesienie z innej platformy i zarządzanie sklepem internetowym. AtomStore to oprogramowanie nastawione na rozwój, dlatego wciąż jest ulepszane, na czym zyskują użytkownicy platformy i klienci sklepów.  Jak działa AtomStore? AtomStore daje możliwość korzystania z ogromnej liczby wbudowanych najnowocześniejszych funkcji. Z tego powodu […]

Weiterlesen

UX-Audit – was ist das, Definition

Audyt UX to narzędzie, które służy do badania użyteczności danej strony internetowe poprzez jej szczegółowe analizowanie. Badane są przede wszystkim konkretne doświadczenia użytkowników pod względem użyteczności. Przeprowadzenie audytu ma pomóc w zidentyfikowaniu problemów i odnalezieniu niezgodności względem oczekiwania klientów, ale także wskazuje mocne aspekty strony i pomaga w jej optymalizacji.  Audyt UX – ciekawostki, o […]

Weiterlesen

Benötigen Sie Unterstützung bei Ihrer Geschäftsentwicklung?

Bartosz Zielinski

Bartosz Zielinski Geschäftsführer

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl
Ruf mich an Einloggen Kontakt