Wprowadzenie nowego produktu

Case study na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICKS

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek? Case study na przykładzie maseczki samoprzylepnej MASTICKS

Opracowanie kompleksowej strategii wprowadzenie na rynek produktu z kategorii ETISOFT PERSONAL PROTECTION.

 Launch marki MASTICKS zakładający dotarcie do użytkowników z sektora B2B oraz B2C.

miesiące działań (planowanie oraz realizacja)

odbiorców komunikatów medialnych

Historia klienta

Firma Etisoft istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Jej głównym obszarem specjalizacji jest produkcja nowoczesnych oznaczeń przemysłowych i systemów Auto ID dostosowanych do indywidualnych wymagań użytkowników. Na co dzień firma dostarcza roboty AMV, drukarki etykiet oraz różnorodne rodzaje etykiet (techniczne, GS1 itp.). Kryzys związany z epidemią był jednak impulsem do wykorzystania dotychczasowych technologii, wiedzy oraz parku maszynowego w walce z koronawirusem. W efekcie w marcu 2020 ETISOFT stworzył innowacyjne maseczki samoprzylepne MASTICKS. Wprowadzenie nowego produktu na rynek było także okazją do rozwinięcia kolejnej kategorii produktów – ETISOFT PERSONAL PROTECTION.

Krysiak – firma rodzinna

Cele Biznesowe

Wprowadzenie nowego produktu na rynek polski i prezentacja szerokiemu gronu odbiorców (media, odbiorcy indywidualni, odbiorcy hurtowi).

Wzrost świadomości istnienia marki oraz zainteresowania maseczkami samoprzylepnymi MASTICKS.
Wzrost wejść na do sklepu internetowego oraz regularnego pozyskiwania zapytań ofertowych.

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek? Rozwiązanie

Wdrożenie nowego produktu było kolejną okazją, aby przedstawić Etisoft, jako markę, która nie tylko aktywnie uczestniczy w zmianach na rynku, lecz staje się także ich kreatorem. Jest to spójne z dotychczasowym wizerunkiem, który oparty jest na filarach takich jak: profesjonalizm, szeroka wiedza z zakresu nowych technologii, proaktywność. Wartości te można zauważyć we wszystkich działaniach Etisoft. Pamiętając o powyższych wartościach, zastosowaliśmy narzędzia i działania, doskonale wpisujące się w ramy dotychczasowych działań: przemyślaną komunikację z mediami, optymalizację sklepu pod kątem SEO oraz kampanię Google Ads.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek – działania medialne

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek? Planując odpowiednią komunikację. Naszą komunikację marketingową oparliśmy na prezentacji innowacyjności polskiego rozwiązania, nawiązując do dotychczasowego wizerunku marki – specjalisty oferującego usługi i produkty z zakresu nowych technologii. Efektem, do którego dążyliśmy, był wzrost świadomości istnienia produktu na rynku. Przygotowany przekaz skierowano do szerokiego grona odbiorców oferty Etisoft – zarówno firm, instytucji państwowych, jak i indywidualnych użytkowników maseczek. Zespół prasowy Commplace był w intensywnym kontakcie z kluczowymi redakcjami. Komunikaty dystrybuowano do poszczególnych grup mediów: ogólnopolskich, regionalnych oraz branżowych (kosmetycznych, medycznych, logistycznych) z podziałem na: telewizje, radia, prasę oraz portale internetowe. W efekcie z komunikatem medialnym dotarliśmy aż do 2 157 109 osób, a publikacje i wzmianki ukazały się w telewizji, radiu, prasie drukowanej oraz na portalach internetowych. Dotarliśmy do tytułów takich jak: Teleexpress, Radio Eska, Dzień Dobry TVN, Dziennik Zachodni.

Rebranding Krysiak – logo Handy
Rebranding Krysiak – logo Faworyt

Wprowadzenie nowego produktu na rynek – działania SEO i Google Ads

Działania medialne to jedynie element naszej strategii, który wpływa na wzrost świadomości istnienia produktu. Wzmocnieniem przekazu były działania SEO i Google Ads, które pozwoliły nam dotrzeć do osób z założenia zainteresowanych ofertą i wpisujące odpowiednie frazy w wyszukiwarkę Google.

Nasz dział SEO przeprowadził audyt sklepu internetowego oraz analizę haseł, które interesowały potencjalnych odbiorców produktu. W efekcie stworzono szczegółowy plan, dzięki któremu krok po kroku wdrożone zostały poszczególne wytyczne, które pozwoliły zmaksymalizować ruch w sklepie internetowym. Odpowiednio zaprojektowana kampania Google Ads, oparta na materiałach graficznych, chwytliwych hasłach oraz wyselekcjonowanych frazach była dopełnieniem działań kierujących odbiorcę do wirtualnego sklepu.

W efekcie potencjalny użytkownik wpisujący jedną z istotnych dla nas fraz trafiał na ofertę maseczek.

Wykorzystane produkty

Pozycjonowanie stron www

Branding plus strategia
budowy silnej marki

Angażująca kampania reklamowa
zaczyna się od strategii marki

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071