Jak zwiększyć ruch na stronie i zostać nr 1 na tle innych krajów UE?

Opracowanie strategii dotarcia do odbiorców oferty rekuperacji firmy VASCO – reprezentującej branżę HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja).

Przykład skutecznej strategii zwiększania ruchu na stronie internetowej firmy z branży inżynierii sanitarnej.

Ambicją firmy jest bycie liderem na rynku w obszarze systemów rekuperacji.

miejsce wśród zakładek poświęconych rekuperacji w UE

miesięcy intensywnych prac nad strategią i jej implementacją

%

wzrost unikalnych odsłon zakładki

Historia klienta

Historia VASCO Group rozpoczyna się 40 lat temu. W 1975r. przedsiębiorca z Limburgii Jos Vaessen założył spółkę Vasco, rozpoczynając produkcję konwektorów. Projektując i wprowadzając na rynek konwektor wolnostojący Primula, VASCO płynnie wkroczyło w obszar grzejników dekoracyjnych. Lata pracy inżynierów VASCO przyniosły także rewolucyjne rozwiązania w nowej generacji central wentylacyjnych z odzyskiem ciepła. Obecnie rekuperacja, a dokładniej system rekuperacji Vasco Silent Ventilation stanowi unikatową ofertę, do niedawna niedostępną na polskim rynku. Ponadto w pierwszym kwartale 2020r., Vasco wprowadziło 6-letnią gwarancję dla klientów wybierających cały system rekuperacji Vasco Silent Ventilation.

Jest to unikatowa oferta na polskim rynku. W cenie znajduje się projekt techniczny, montaż instalacji oraz program corocznych przeglądów.

Krysiak – firma rodzinna

Cele Biznesowe

Wzrost odwiedzin polskiej zakładki poświęconej tematyce rekuperacji oraz pozostałych istotnych wskaźników (w tym tych prezentujących, jak kształtuje się sprzedaż przez Internet).

Wzrost pozycji zakładki dla istotnych dla marki słów kluczowych – rekuperator oraz rekuperacja.
Dotarcie do odpowiednio sprofilowanego odbiorcy oferty.

Rozwiązanie

Każdy element wpływający na sprzedaż powinien być spójny z pozostałymi, w efekcie całość powinna działać jak system naczyń połączonych.

Potencjalny Klient Vasco musi być odpowiednio poprowadzony – od momentu wpisania w wyszukiwarkę hasła do momentu dokonania zakupu. Dlatego tak istotne było, aby przygotować i wykorzystać narzędzia, które nie tylko sprawią, że wśród wielu ofert rekuperatorów użytkownik odnajdzie ofertę Vasco, ale także wykona odpowiednie działanie po wejściu na stronę. 

Jak zwiększyć ruch na stronie

Wśród naszych działań znalazły się:

  • Audyt ścieżki sprzedaży i lejka sprzedażowego.
  • Stworzenie kompleksowej strategii content marketingu oraz link buildingu.
  • Przeprowadzenie kampanii Google Ads skierowanej do sprofilowanej grupy odbiorców systemów rekuperacji.
  • Optymalizacja zakładki prezentującej ofertę rekuperacji (tekstów oraz grafik).
  • Weryfikacja „call to action” widocznych na stronie.
  • Wykorzystanie narzędzia Marketing Conversion.

Efekty działań

Sprzedaż przez internet to ważna część działań naszego klienta, dlatego położyliśmy mocny nacisk na działania marketingu online. Zaprojektowana przez nas strategia była na bieżąco optymalizowana, dzięki czemu osiągnęliśmy zamierzony efekt w czasie krótszym, niż pierwotnie zaplanowano. Każde z wykorzystanych przez nas narzędzi przyczyniło się do uzyskania satysfakcjonującego wyniku.

pozycja lidera wśród zagranicznych oddziałów firmy w UE

%

- wzrost unikalnych odsłon zakładki

– o tyle zwiększyła się pozycja zakładki w wyszukiwarce na hasło rekuperator

– o tyle zwiększyła się pozycja zakładki w wyszukiwarce na hasło rekuperacja

Wykorzystane produkty

Pozycjonowanie stron www
– kompleksowe SEO dla stron oraz sklepów

Google Ads i pochodne
Content marketing

Audyt marketingowy – analiza sposobu
komunikacji oraz wydatków na marketing

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

 

kontakt: +48 665 379 071

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

 

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 665 379 071

email:
kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

 

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Public relations
Kampania PR
Zarzadzanie kryzysowe
Komunikacja wewnętrzna
Employer Branding
Strategia marketingowa
Marketing B2B
Marketing referencyjny
Audyt marketingowy
Strategia komunikacji
Kanały komunikacji
Inne usługi
Customer lifetime value
Pozycjonowanie
Google Ads
Wsparcie sprzedaży
Tworzenie stron www
Eventy
Branding
Food Marketing
Case studies
Rebranding marki premium
Rebranding firmy rodzinnej
Strategia marketingowa
Inboud marketing
Zero waste
Firma
O nas
Kontakt
Panel logowania
Blog

Masz pytanie lub wątpliwość?
napisz
kontakt@commplace.pl
lub zadzwoń
+48 665 379 071