Dwór Korona Karkonoszy – Stylowy dwór weselny

Marka numer 1 w sieci, czyli jak pozyskać 1300 zapytań rocznie w sprawie organizacji wesel o wartości 30 000 000 zł rocznie.

Przykład udanej kampanii

Ambicją firmy jest organizacja nie mniej niż 80 wesel rocznie.

%

Tylko 3% firm realizuje ponad 70 wesel rocznie. DKK jest wśród nich.

i dłużej spędza internauta na stronie www Dworu Korony Karkonoszy, choć zwykle strony www konkurencji skupiają uwagę internautów na mniej niż 90 sek.

wynosi koszt konwersji na sprzedaż, choć w branży zwykle jest to 11 PLN. To 7 razy taniej niż konkurencja.

Historia klienta

Dwór Korona Karkonoszy to niezwykły, stylowy dwór weselny. Pięknie położony w sercu Karkonoszy, ciekawy architektonicznie obiekt z odrestaurowaną Dworską Salą Balową, pięknym ogrodem i kulinariami opartymi o Slow Food. Od 10 lat organizuje stylowe wesela zaskakując młode pary aranżacjami jak z Alicji w Krainie Czarów. Jednak konkurencja na rynku jest tak bardzo duża, że DKK każdego dnia musi poszukiwać innowacyjnych rozwiązań. Jako jeden z pierwszych w branży większość działań sprzedażowych oparł na strategii online.

Cel Kampanii

Zdobycie nie mniej niż 80 kontraktów weselnych rocznie.

Rozwiązanie

Szerokie profilowanie demograficzne i dywersyfikacja oferty. Oparcie kampanii o najskuteczniejsze rozwiązania narzędzi wsparcia sprzedaży online.

Pytania

Jaki jest profil demograficzny klienta? Jak wygląda ścieżka zakupowa potencjalnego klienta? Kto jest klientem obiektu weselnego – para młoda, a może rodzice, którzy płacą za wesele, albo dziadkowie, których zamiłowanie do tradycji wymaga poszanowania i uwagi? Jak wygląda proces decyzyjny? Gdzie są poszukiwane informacje? Jakie są obawy i oczekiwania?

W DKK wiemy, że oferta obiektu weselnego musi spotkać się z akceptacją różnych gustów, oczekiwań i marzeń. By osiągnąć sukces należało stworzyć profil klientów i rozproszyć działania promocyjne na dziesiątki mniejszych kampanii dedykowanych określonym celom i klientom. W kluczowym momencie prowadzono na rzecz DKK 320 różnych kampanii w Internecie. Internet jest niezwykle plastyczny. Brak ograniczeń świata wirtualnego pozwala na tworzenie nieskrępowanych kreacji sprzedażowych. Jednocześnie świat www jest miejscem tak szybko postępujących zmian, że wymaga nieustannej analizy i szybkiej, niemal natychmiastowej reakcji.
Dzięki temu uzyskano efekt skali nie do przebicia przez konkurencję. DKK stało się synonimem obiektu weselnego.

Wyniki – efekty przerosły oczekiwania

Sieć wirtualnych działań sprzedażowych zbudowana na potrzeby wypromowania DKK jest dziś bazą do kolejnych operacji promocyjnych w Internecie. Jest także rodzajem falochronu przed działaniami konkurencji i zmiennością potrzeb w świecie online.

100 wesel w 2018 r. (650 w ciągu 10 lat)

  • 1300 zapytań w sprawie organizacji wesel – nadpodaż zapytań, brak wolnych terminów w DKK
  • 4000 pisemnych referencji
  • obniżenie o 50% kosztów marketingu/ sprzedaży w stosunku do średnich cen rynkowych branży

Wykorzystane Produkty

SEO PR | SEO | PR | Food marketing
Kampania reklamowa
Treści + pozycjonowanie contentu

Strategia komunikacji  zewnętrznej
Audyt lejka sprzedażowego
Ścieżka zakupowa klienta
System referencji i opinii

Działania w sieci
Automatyzacja procesów marketingowych
Automatyzacja procesów sprzedażowych
Real Time Marketing

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?
Skontaktuj się z nami.

infolinia: +48 722 301 200

email: kontakt@commplace.pl

Kontakt O nas Kariera

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Potrzebujesz pomocy
w rozwoju biznesu?

Skontaktuj się z nami.

 

infolinia:
+48 722 301 200

email:
kontakt@commplace.pl

 

Kontakt O nas Kariera

Kontakt dla Klientów

Bartosz Zieliński

Dyrektor Zarządzający

+48 665 379 071
b.zielinski@commplace.pl

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy | SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia
sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych

Miejsce zarządzania

Karkonosze

Centrum konferencyjne | Audyty oraz analizy komunikacji wewnętrznej | Warsztaty strategiczne I Zarządzanie sytuacją kryzysową | Warsztaty z zarządzania konfliktem | CSR I Warsztaty motywacyjne | "Psychowycisk" | Coaching dla mentorów | Indywidualny coaching przywództwa | Studio kulinarne | Eventy

Miejsce wsparcia sprzedaży

Wrocław

Warsztaty z technik sprzedaży | Audyty sprzedażowe | Nowoczesna Agencja PR I Warsztaty osobistego wizerunku – praca ze stylistą | e-PR I Marketing konwertujący sprzedaż I Marketing sportowy

Miejsce usług cyfrowych

Warszawa

Samofinansujące się kampanie | Pozycjonowanie | Optymalizacja | Tworzenie stron oraz sklepów internetowych | Nowoczesny marketing internetowy I SEO PR I Konwersja

Wkrótce

Berlin

Rekrutacja pracowników na rynki zagraniczne | Rejestracja spółek | Kampanie wsparcia sprzedaży na nowych rynkach | Pozyskiwanie partnerów na rynkach zagranicznych | Kampanie online na rynkach zagranicznych